اچیومنت فیلم Jurassic World Dominion در اولین آخر هفته ۳۸۶ میلیون دلار فروش کرد - شرکت آچومنت

فیلم Jurassic World Dominion در اولین آخر هفته ۳۸۶ میلیون دلار فروش کرد

پس از افتتاحیه روز اول غیرمنتظره با فروش ۵۹.۵ میلیون دلار در داخل کشور آمریکا، فیلم Jurassic World Dominion از کمپانی یونیورسال در سطح بین المللی نیز بسیار خوب عمل کرده است.

سومین قسمت از سه‌گانه جدید پارک ژوراسیک تا روز یکشنبه ۱۷۵ میلیون دلار در کشورهای دنیا فروش خواهد داشت و مجموع فروش بین المللی خود را به ۲۴۴ میلیون دلار می‌رساند. با احتساب ۱۴۲ میلیون دلاری که انتظار می‌رود در آمریکا فروش کند، Dominion تا پایان آخر هفته به مرز ۳۸۶ میلیون دلار در سراسر جهان خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

فیلم Jurassic World Dominion هفته گذشته در ۱۵ منطقه بین المللی اکران شده بود و در آخر این هفته ۵۷ کشور دیگر نیز به اکران خود اضافه کرد. یکی از این بازارهای بین‌المللی، کشور چین است که در دوران پس از کرونا فیلم‌های آمریکایی بسیار کمی را اکران کرده بود.

چین یکی از پرسودترین مناطق جهان به حساب می‌آید که در مورد اکران فیلم‌های آمریکایی بسیار گزینشی شده، اما اکران Dominion در آنجا مطمئنا کمک شایانی به فروش قوی فیلم کرده است. این فیلم تا پایان امشب حدود ۵۰ میلیون دلار به تنهایی در چین فروش خواهد کرد.

Jurassic World Dominion

فروش ۱۴.۹ میلیون دلاری در روز افتتاحیه چین، بیشترین فروش برای یک فیلم آمریکایی در سال ۲۰۲۲ و سومین عنوان بزرگ در دوران همه‌گیری کرونا است. Dominion در روز شنبه ۲۱.۲ میلیون دلار دیگر اضافه کرد که بیشترین فروش یک روزه برای یک عنوان وارداتی در سال جاری به حساب می‌آید.

در بریتانیا، این فیلم در روز جمعه ۴.۵ میلیون دلار فروش داشت که تنها ۱۰ درصد کمتر از اولین فیلم سه‌گانه جدید ژوراسیک بود. Jurassic World Dominion به دنبال فروش ۱۶.۵ میلیون دلاری در آخر هفته است. این فیلم روز چهارشنبه در فرانسه اکران شد و پس از ارائه بهترین روز افتتاحیه سال، به دنبال فروش ۹.۴ میلیون دلاری آخر هفته است.

استرالیا به دنبال یک آخر هفته ۸ میلیون دلاری است و پس از آن آلمان با ۷.۶ میلیون دلار قرار دارد. در کشور هند، این فیلم در روز اول ۱.۳ میلیون دلار به دست آورد که دومین نمایش بزرگ هالیوود در سال ۲۰۲۲ و چهارمین عنوان پرفروش در دوران همه‌گیری کرونا به حساب می‌آید.

درآمد داخلی اسپانیا ۲.۲ میلیون دلار بوده، مالزی ۲.۶ میلیون دلار، هلند ۲.۲ میلیون دلار و اندونزی با ۲.۱ میلیون دلار در رتبه‌های بعدی قرار دارند. از نظر فروش، این فیلم در مکزیک نزدیک به ۲۵ میلیون دلار، در کره جنوبی بیش از ۱۹ میلیون دلار و در برزیل بیش از ۶ میلیون دلار فروش داشته است.

Jurassic World Dominion به کارگردانی کالین ترورو، بازگشت شخصیت‌های محبوب طرفداران الی ساتلر (لورا درن)، ایان مالکوم (جف گلدبلوم) و آلن گرانت (سم نیل) از سری اصلی را به سه‌گانه جدید رقم زد. در حالی که کریس پرت و برایس دالاس هاوارد بازیگران اصلی آن هستند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالاناز The Suicide Squad تا ددپول
۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالان


ویجی موبایل: بهترین لوکیشن‌های ایپکس و بازی‌های جایگزین اسکایریم برای موبایل

تماشا از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 12 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.