اچیومنت فیلم Blue Beetle به سلطنت یک ماهه باربی در باکس آفیس آمریکا پایان داد - شرکت آچومنت

فیلم Blue Beetle به سلطنت یک ماهه باربی در باکس آفیس آمریکا پایان داد

پس از گذشت یک ماه، فیلم جدیدی در رتبه اول باکس آفیس داخلی آمریکا جای خوش کرد. Blue Beetle از برادران وارنر در اولین روز اکران خود در صدر جدول قرار گرفت و باربی از همین استودیو را به جایگاه دوم رساند.

Blue Beetle در روز افتتاحیه ۱۰ میلیون دلار به دست آورد که شامل ۳.۳ میلیون دلار از پیش نمایش‌های پنجشنبه بود. انتظار می‌رود در آخر هفته افتتاحیه حدود ۲۵ میلیون دلار فروش کند که چندان زیاد نیست. با این حال Deadline گزارش کرده که بودجه ساخت حدود ۱۰۴ میلیون دلار بوده است.

Blue Beetle که در ابتدا به‌ عنوان اثری برای پخش در استریم HBO ساخته شده بود، یکی از آخرین آثار دوران قدیم DC است که اکنون تحت نظارت جیمز گان و پیتر سفران با اکران Superman: Legacy در سال ۲۰۲۵ ریبوت خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۵ بازیگر که آینده شغلشان با یک نقش ویران شدورود به ورطه فراموشی
۱۵ بازیگر که آینده شغلشان با یک نقش ویران شد

دوره کنونی DCEU با اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom اواخر سال میلادی جاری رسما به پایان می‌رسد که ارتباط کلی بیشتری با مجموعه دارد، در حالی که Blue Beetle یک داستان مستقل دارد.

افتتاحیه فیلم در محدوده Birds of Prey در چند سال پیش است. این عنوان در باکس آفیس ضعیف عمل کرده و با کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار در داخل آمریکا و حدود ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان به پایان رسید.

باید اشاره کرد که سه فیلم ابرقهرمانی برادران وارنر پشت سر هم عملکرد ضعیفی داشتند – بلک آدام، شزم و فلش. سوسک آبی نیز با وجود بودجه محدودش، به نظر نمی‌رسد فیلمی باشد که برای استودیو سودآور بشود.

فیلم Blue Beetle به سلطنت یک ماهه باربی در باکس آفیس آمریکا پایان داد - شرکت آچومنت

باربی با ۲۰ میلیون دلار در آخر هفته پنجم در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت تا فروش باکس آفیس داخلی فیلم باید به ۵۶۶ میلیون دلار برسد. چند روز دیگر، این فیلم از فروش ۵۷۴ میلیون دلاری فیلم برادران سوپر ماریو پیشی خواهد گرفت و به بزرگ‌ترین اثر سال تبدیل خواهد شد.

باربی باید این شاهکار را در باکس آفیس جهانی نیز منعکس کرده، جایی که تاکنون بیش از ۱و۲ میلیارد دلار فروش داشته است. این فیلم همزمان با اوپنهایمر از کریستوفر نولان اکران شد که شور و هیجان زیادی به سینماها آوردند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینماتثبیت سلطه به سبک قهرمانان افسانه‌ای
۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینما


ویجی کستچرا بتلفیلد سقوط کرد؟

بازی جدید Tomb Raide احتمالا به زودی معرفی می‌شود - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 51 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 20 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.