اچیومنت فیلم سینمایی Barbenheimer در دست ساخت قرار دارد! - شرکت آچومنت

فیلم سینمایی Barbenheimer در دست ساخت قرار دارد!

به یاد دارید که اکران همزمان دو فیلم Barbie و Oppenheimer بسیار سروصدا کرده بود و برای یک مدت زمان نسبتا طولانی اکثر اخبار سینما به این دو فیلم پرداخته می‌شد. به طوری که به پدیده‌ای تبدیل شدند که هیچ‌گاه قبل از آن وجود نداشته و حتی لقب Barbenheimer (باربنهایمر) را نیز به این دو فیلم داده بودند. اکنون اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد فیلم Barbenheimer واقعا در دست ساخت قرار دارد و چارلز باند، Puppet Master کارگردانی آن را برعهده خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل

باند در ماه آگوست اعلام کرده بود در حال ساخت فیلمی است که در آن عروسک‌ها در تلاش هستند تا یک بمب اتم بسازند. اکنون او جزییات بیشتری از داستان را در اختیار مخاطبان قرار داده است. این فیلم حول محور شخصیت دکتر بامبی جی باربنهایمر جریان دارد، عروسک دانشمند درخشانی که در Dolltopia دنیایی از تابستان‌های بی‌پایان، مهمانی‌های ساحلی و دوست‌پسرش توینک دالمن زندگی می‌کند.

فیلم Barbenheimer

با این حال، خشمگین از رفتار وحشیانه‌ای کودکان انسان‌ها در حق عروسک‌ها انجام می‌دهند، وارد دنیای واقعی می‌شود و بشریت را در بدترین حالت خود تجربه می‌کند و تصمیم می‌گیرد یک بمب هسته‌ای غول پیکر بسازد تا همه چیز را از بین ببرد. اگرچه ممکن است ایده و خلاصه داستان کمی احمقانه به نظر برسد، با این حال باند آن را انکار نمی‌کند. در واقع او از آن استقبال می کند و می‌گوید دنیا به کمی طنز نیاز دارد. چارلز باند همچنین درباره این موضوع که فیلم Barbenheimer به نوعی از پدیده فرهنگی به وجود آمده استفاده می‌کند و از این طریق می‌تواند فروش خوبی در باکس آفیس داشته باشد، استقبال کرد و گفت:

۱۰۰٪ درست است. اما این فرصتی برای لذت بردن از هر دو فیلم باربی و اوپنهایمر است که آن را با هم ترکیب می‌کنید و با یک داستان طنز تلخ بی‌نظیر آشنا می‌شوید.

مطلب پیشنهادی:بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینماگریم ابزاری برای دگرگونی
بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینما


ویجی کستالن ویک و مکس پین از کجا اومدن؟

بازی چندنفره ویچر از The Molasses Flood احتمالا جهان‌باز خواهد بود - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 36 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 5 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.