اچیومنت فیلم جدید گودزیلا پیش از پایان ۲۰۲۳ اکران خواهد شد - شرکت آچومنت

فیلم جدید گودزیلا پیش از پایان ۲۰۲۳ اکران خواهد شد

اخبار جدید حاکی از آن است که فیلم جدید گودزیلا با عنوان Godzilla Minus One در دست ساخت قرار دارد و تا ماه دسامبر امسال اکران خواهد شد. این فیلم در واقع دنباله‌ای بر عنوان ژاپنی Shin Godzilla محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود.

گویا این نسخه بسیار ترسناک‌تر از ورژن آمریکایی آن است که در فیلم‌هایGodzilla: King of the Monsters و Godzilla Vs. Kong دیده‌ایم. البته بد نیست بدانید که این فیلم‌های آمریکا دارای مجوز از شرکت Toho هستند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید

هیده‌آکی آنو و شینجی هیگوچی فیلم Shin Godzilla (بازخیز گودزیلا) را در سال ۲۰۱۶ کارگردانی کردند و این فیلم توانست به پرفروش‌ترین فیلم لایو اکشن آن سال در ژاپن تبدیل شود. طبق گزارشات، در این فیلم جدید سیاستمداران را می‌بینیم که در تلاش برای مقابله با یک هیولای غول پیکر هستند، اما هر زمان که به آن حمله‌ور می‌شوند، قوی‌تر می‌شود. در حال حاضر جزییات داستان فیلم Godzilla Minus One و نام بازیگران مشخص نیست و تنها می‌دانیم که هیولای مارمولکی مورد علاقه طرفداران قوی‌تر از همیشه بازگشته است.

فیلم Godzilla Minus One

توهو پیکچرز اولین فیلم گودزیلای خود را در سال ۱۹۵۴ منتشر کرد و به این ترتیب یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای هیولایی ترسناک را آغاز کرد که شامل Godzilla Raids Again، Mothra، عنوان اصلی King Kong vs. Godzilla، Mothra vs. Godzilla، Son of Godzilla و بسیاری دیگر می‌شود. طبق اعلام Forbes، انتشار فیلم جدید گودزیلادر آمریکا تنها بخشی از برنامه گسترده گودزیلا برای معرفی عناوین جدید به فرهنگ عامه آمریکایی در ماه‌های آینده است.

فیلم Godzilla Minus One قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ در ژاپن اکران شود و سپس یک ماه بعد در ۱ دسامبر (۱۰ آذر ۱۴۰۲) در سینماهای آمریکا به نمایش در می‌آید.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی


ویجی‌لاگ پلاسمعرفی فیفا ۲۴ و ریمیک اساسینز کرید بلک فلگ؟

The Idol به بدترین سریال تاریخ HBO‌ تبدیل شده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 12 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.