اچیومنت فعلا خبری از Final Fantasy 7 Remake برای ایکس باکس و نینتندو سوییچ ۲ نیست - شرکت آچومنت

فعلا خبری از Final Fantasy 7 Remake برای ایکس باکس و نینتندو سوییچ ۲ نیست

اخیرا اطلاعات زیادی در مورد کنسول نسل بعدی نینتندو لیک شده است. گفته می‌شود که به لطف استفاده از قابلیت DLSS، از لحاظ بصری قابل مقایسه با PS5 و Xbox Series X/S است. با این حال، اگر امیدوار بودید پورت Final Fantasy 7 Remake برای آن منتشر شود، در حال حاضر چنین چیزی برنامه‌ریزی نشده است.

آنطور که NateTheHate، یکی از اینسایدرهای برجسته نینتندو، اخیرا در پستی در فروم Famiboards گفته، اگرچه پورت ایکس باکس یا سوییچ ۲ برای Final Fantasy 7 Remake کاملا دور از ذهن نیست، اما در حال حاضر، اسکوئر انیکس برنامه‌ای برای عرضه این نسخه در کنسول‌های غیر پلی استیشن ندارد.

مطلب پیشنهادی:DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟نصب ٖDirectX برای گیمرها حیاتی است
DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟

او گفت:

ریمیک FF7 در برنامه فعلی وجود ندارد. آیا ممکن است در آینده اتفاق بیفتد؟ مطمئنا. آیا در این لحظه طرح آن فعال است؟ خیر. وضعیت عرضه نسخه Switch 2 همانند نسخه Xbox است. اگر اسکوئر انیکس بخواهد این کار را انجام دهد، می‌تواند و انجام خواهد داد. اما در حال حاضر چنین برنامه‌ای وجود ندارد.

اسکوئر انیکس اخیرا اعلام کرده بود که در آینده بازی‌های بیشتری را برای کنسول‌های ایکس‌ باکس عرضه خواهد کرد و از آن زمان، انتشار Octopath Traveler 2 برای پلتفرم مایکروسافت در سال ۲۰۲۴ را تایید کرده است.

Final Fantasy 7

اینکه آیا Final Fantasy 7 Remake در نهایت به این لیست خواهد پیوست یا خیر، باید منتظر ماند و دید. مطمئنا چیزی است که شرکت در ماه‌های آینده در نظر خواهد گرفت.

در همین حال، افشاگری‌های اخیر ادعا می‌کنند که Far Cry 7 و Monster Hunter 6 علاوه بر پی‌سی و کنسول‌های نسل نهم،‌ به طور همزمان برای نینتندو سوییچ ۲ نیز عرضه خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]


داستان بازی ترسناک بندی و ماشین جوهر

ایستراگ جدیدی از ویچر ۳ در بازی Cyberpunk 2077 پیدا شده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 59 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 2 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.