اچیومنت فصل چهارم Warzone تغییرات عمده‌ای در نقشه Caldera به‌وجود می‌آورد - شرکت آچومنت

از جمله پوشش گیاهی کمتر و مکان‌های مهم بیشتر

فصل چهارم Warzone تغییرات عمده‌ای در نقشه Caldera به‌وجود می‌آورد

اکتیویژن از تغییرات عمده‌ای که در نقشه Caldera برای فصل چهارم وارزون (Call of Duty: Warzone) اعمال کرده است، رونمایی کرد.

فرصت‌های لوت بیشتر، بهبود دید و موارد دیگر قرار است با به‌روزرسانی Mercenaries of Fortune در روز ۲۲ ژوئن (چهارشنبه ۱ تیر) به بازیکنان ارائه شود.

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!

اکانت توییتر بازی Call of Duty شب گذشته یک نسخه به‌روز شده از نقشه Caldera را توییت کرد و نشان داد که به‌روزرسانی فصلی ۵۰ درصد از پوشش گیاهی جزیره را برای بهبود دید روی نقشه حذف کرده است.

این توییت همچنین نشان می‌دهد که بازیکنان می‌توانند انتظار فرصت‌های لوت بیشتر در نقشه Caldera با اضافه شدن والت‌های مخفی زیرزمینی مزدوران و مکان‌های مهم جدید برای فصل چهارم را داشته باشند.

کالاف دیوتی وارزون

همچنین یک نقشه ثانویه جدید برای فصل چهارم Warzone: Mercenaries of Fortune معرفی شده. Fortune’s Keep یک نقشه کاملا جدید Resurgence محسوب می‌شود که بسیار شبیه به Rebirth Island است، اما یک فضای قلعه جدید دارد. بازیکنان می‌توانند در تریلر معرفی این نقشه به نقاط اصلی آن نگاهی بیندازند.

تریلر جدید منتشر شده توسط اکتیویژن به واسطه صدای کاپیتان بوچر از Call of Duty: Vanguard ما را با نقاط مختلف و مهم فورچونز کیپ آشنا می‌کند. یکی از اصلی‌ترین نقاط این نقشه، بخش Keep است؛ یک قلعه پرزرق و برق با اتاق‌ها و طبقات متعدد که می‌تواند سناریوهای جذابی برای مبارزه بازیکنان ایجاد نماید.

یکی دیگر از لوکیشن‌های جالب توجه نقشه، Smuggler’s Cove محسوب می‌شود که شامل قایق‌ها، غارها و صخره‌های سنگی است. طی تریلر همچنین به زیپ‌لاین‌ها اشاره می‌شود، در نتیجه به‌نظر می‌رسد بردن نبرد به مناطق بلندتر و پشت‌بام‌ها کار سختی نباشد.

کالاف دیوتی وارزون

نقشه Fortune’s Keep به همراه Call of Duty Season 4: Mercenaries of Fortune در تاریخ ۲۲ ژوئن (چهارشنبه ۱ تیر ماه) در دسترس قرار می‌گیرد. طی اخبار مرتبط بد نیست به Warzone 2 اشاره کنیم که اواخر سال جاری میلادی، کمی پس از Modern Warfare 2 عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard


ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

تماشا در کانال یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 16 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.