اچیومنت فصل دوم Sonic Prime یک شخصیت منفی مهم را معرفی می‌کند - شرکت آچومنت

فصل دوم Sonic Prime یک شخصیت منفی مهم را معرفی می‌کند

تریلر جدیدی از Sonic Prime که به‌ تازگی به عنوان بخشی از رویداد سونیک سنترال ۲۰۲۳ منتشر شده، نشان می‌دهد که Metal Sonic ظاهراً یکی از آنتاگونیست‌های فصل دوم خواهد بود.

روز گذشته سی و دومین سالگرد تولد سونیک بود و سگا برای جشن گرفتن، لایو استریم Sonic Central را برگزار کرد که برخی از پروژه‌های آینده، DLC و کالاهای این سری را نشان می‌داد.

یکی از جالب‌ترین بخش‌های این رویداد، تریلر جدیدی برای فصل دوم Sonic Prime بود که نگاهی کوتاه به رقابت‌های سونیک و شدو داشت و حتی وعده بازگشت یک شخصیت شرور مورد علاقه طرفداران را داد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

در اواخر تریلر، سونیک را می‌بینیم در کنار ناکلز و Rouge the Bat ایستاده و یک در به طور چشمگیری روبروی آن‌ها باز می‌شود. اگرچه سونیک فکر می‌کند Nine است، اما به سرعت مشخص می‌شود Metal Sonic با طراحی کاملا جدید است. همانطور که تریلر به پایان می‌رسد، می‌بینیم که سونیک در حال مسابقه با همتای فلزی خود است.

اگرچه در تریلر به صراحت اعلام نشده که این ربات متال سونیک است، اما طراحی آن به وضوح نشان می‌دهد که قرار است نسخه تلویزیونی این شخصیت شرور باشد. جالب اینجاست که طراحی آن با هر چیزی که قبلا دیده بودیم متفاوت است، بدنه‌ای مشابه با همتای اصلی دارد اما با سر کاملا متفاوت.

Sonic Prime

اگرچه برخی از طرفداران سونیک از گنجاندن این کاراکتر هیجان‌زده هستند، اما به نظر می‌رسد که اکثر آن‌ها از طراحی ناامید شده‌اند. لازم به یادآوری است که این یک نسخه Shatterverse از شخصیت است، به این معنی که احتمالا Metal Sonic اصلی هنوز هم موجود است، بنابراین اگر از طرفداران ظاهر جدید او نیستید، زیاد نگران نباشید.

فصل دوم سریال Sonic Prime در تاریخ ۱۳ جولای (۲۲ تیر ۱۴۰۲) از طریق سرویس استریمینگ نتفلیکس در دسترس قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:نقد فصل دوم سریال Alice in Borderlandشروعی پر قدرت اما در سراشیبی سقوط
نقد فصل دوم سریال Alice in Borderland


ویجی‌کست: عملکرد پلی استیشن و ایکس باکس در مراسم‌های این ماه

ویجی کست

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 165 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 25 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.