اچیومنت عرضه بازی XDefiant بار دیگر به تعویق افتاد - شرکت آچومنت

عرضه بازی XDefiant بار دیگر به تعویق افتاد

اکانت رسمی توییتر XDefiant به تازگی اعلام کرده که عرضه بازی بار دیگر به تعویق افتاده، اما تاریخ انتشار جدیدی نیز مشخص نشده است. این تاخیر پس از پخش شدن شایعاتی در اینترنت اعلام شد مبنی بر اینکه بازی ممکن است در تاریخ ۲۸ اکتبر منتشر شود.

در این توییت آمده است:

از تمام کسانی که در دوره آزمایشی عمومی اخیر شرکت کردند و همچنان در کنار ما ایستاده‌اند تا XDefiant را بسازیم، سپاسگزاریم. PTS بار دیگر نشان داد که شما از گیم‌پلی سریع، نقشه‌های منحصربه‌فرد، حالت‌های هدف محور و فهرست نمادین Faction، راضی هستید.

اما برخی ناهماهنگی‌ها در تجربه بازی نیز ظاهر شدند که باید قبل از لانچ پیش‌فصل به آن‌ها بپردازیم. بنابراین تصمیم سختی گرفتیم که شروع پیش‌فصل XDefiant را به تعویق بیاندازیم.

تیم ساخت به کار خود برای رسیدگی به این مشکلات و آزمایش آن‌ها ادامه خواهد داد تا مطمئن شود که به هدف خود یعنی یک شوتر آرکید رده بالا دست پیدا کنیم. [در آینده] اطلاعات بیشتری در مورد پیش‌فصل و دوره تست به اشتراک خواهیم گذاشت.

XDefiant

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیونوستالژی در خدمت فرمول مدرن یوبیسافت
بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیو

باید اشاره کرد که تاریخ انتشار XDefiant در واقع تاکنون به طور رسمی مشخص نشده نبود و اعلام تاخیر جدید نیز زمان عرضه آن را معلوم نمی‌کند. اما با توجه به اینکه تنها چند هفته تا عرضه بازی جدید سری Call of Duty فاصله داریم، شاید این تاخیر به نفع بازی تمام شود.

در واقع، پیش‌بینی می‌شود اگر XDefiant در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ منتشر شود، شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشد. اگرچه ممکن است برای عده‌ای خیلی دیر به نظر برسد، اما زمانی است که تبلیغات کال آو دیوتی به پایان رسیده و فرصت خوبی برای درخشش یک شوتر اول شخص رایگان است.

XDefiant

XDefiant یک عنوان شوتر شوتر اول شخص رایگان ۶ در مقابل ۶ به رهبری مارک روبین (Mark Rubin) است. این بازی برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و آمازون لونا منتشر می‌شود و برای آشنایی بیشتر با آن، می‌توانید مقاله «هر آن‌چه که باید از XDefiant، بازی جدید یوبیسافت بدانید» را مطالعه کنید. 

مطلب پیشنهادی:نسل‌ های مختلف گیمرها چه فرقی دارن؟ | ویجی کستشما چه نسلی هستید؟
نسل‌ های مختلف گیمرها چه فرقی دارن؟ | ویجی کست


۱۰ ایده خفنی که سوپرسل اونارو به دنیای کلش آف کلنز اضافه کرد!

شایعه: بازی Modern Warfare 3 چند تفنگ از Advanced Warfare دریافت می‌کند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 10 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.