اچیومنت طرفداران مورتال کامبت ۱ از عملکرد مگان فاکس شدیدا ناراضی هستند - شرکت آچومنت

بازیگری بد کاراکترهای فرعی مورتال کامبت ادامه دارد

طرفداران مورتال کامبت ۱ از عملکرد مگان فاکس شدیدا ناراضی هستند

طرفداران Mortal Kombat 1 از بازی مگان فاکس در نقش نیتارا بسیار ناراضی هستند. سری Mortal Kombat یکی از شناخته‌شده‌ترین فرنچایزهای گیمینگ است، تا حدی که طرفدارن بسیار شدیدی دارد که حسابی روی عنوان مورد علاقه خود حساس هستند.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۹ شرکت آچومنت؛ چقدر در مورد دنیای مورتال کامبت می‌دانید؟«بیاید اینجا!»
کوییز ۱۹ شرکت آچومنت؛ چقدر در مورد دنیای مورتال کامبت می‌دانید؟

طرفداران شیفته داستان بازی‌ها و همچنین بازیگران نمادین شخصیت‌ها هستند.Scorpion Sub-Zero، Raiden، Johnny Cag و بسیاری از این کاراکترها به خاطر شخصیت‌های منحصر به فرد و البته صداپیشگان حرفه‌ای خود به شهرت رسیده‌اند و هر یک طرفداران خاص خود را دارند.

صداپیشگی نیز نقش بسیار مهمی در به نمایش کشیدن این کاراکترها دارد، هیچ یک از این شخصیت‌ها بدون بازیگری حرفه‌ای خود برای به نمایش گذاشتن جذبه یا اهریمن موجود در روحشان حرف زیادی برای گفتن ندارند.

قبل از عرضه Mortal Kombat 1، تایید شده بود که مگان فاکس، ستاره Transformers، برای صداپیشگی کاراکتر نیتارا به گروه بازیگران Mortal Kombat 1 خواهد پیوست. فاکس در طول سال‌ها به عنوان یک گیمر به شهرت رسیده است و حتی در اوایل سال جاری در یک کمپین بازاریابی برای Diablo 4 شرکت کرده است.

طرفداران مورتال کامبت ۱ از عملکرد مگان فاکس شدیدا ناراضی هستند - شرکت آچومنت

او حتی یکی از طرفداران سرسخت سری Mortal Kombat به شمار می‌رود، اما متأسفانه، طرفداران با صداپیشگی او در نقش Nitara اصلا خوشحال نیستند. از زمانی که بازی در دسترس کاربران قرار گرفته، طرفداران کلیپ‌هایی از Nitar منتشر کرد‌اند و نوع صحبت فاکس و بازیگری‌اش را به سخره گرفته‌اند.

عملکرد او در نقش نیتارا بسیار سفت و پلاستیکی به نظر می‌رسد و مانند سایر اجراهای بازی نمی‌تواند به زمین بنشیند. برخی این اجرا را «احمقانه» نامیده‌اند و حتی خواستار این بوده‌اند که فاکس دیگر هرگز نباید صداپیشگی کند.

متأسفانه این اولین بار نیست که در مورتال کامبت چنین اتفاقی می‌افتد. Ronda Rousey مبارز MMA در Mortal Kombat 11 و نقش سونیا بلید نیز توسط طرفداران حسابی مورد نقد قرار گرفت.

مطلب پیشنهادی:۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانیدشاهکاری مورد انتظار از کپکام
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانید


ویجی کست:نسل‌های مختلف گیمرها چه فرقی دارن؟

طرفداران مورتال کامبت ۱ از عملکرد مگان فاکس شدیدا ناراضی هستند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 16 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.