اچیومنت صدرنشینی فیلم کمدی No Hard Feelings در باکس آفیس روز جمعه - شرکت آچومنت

صدرنشینی فیلم کمدی No Hard Feelings در باکس آفیس روز جمعه

فیلم کمدی No Hard Feelings با بازی جنیفر لارنس با قرار گرفتن در صدر جدول باکس آفیس (داخلی) روز جمعه، عملکردی فراتر از پیش‌بینی‌ها از خود به نمایش گذاشت.

مطلب پیشنهادی:چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟
چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟

فیلم No Hard Feelings داستان مدی (جنیفر لارنس) را روایت می‌کند. او که در آستانه از دست دادن خانه‌اش است تصمیم می‌گیرد تا برخلاف خواسته‌اش شغلی را انتخاب کند تا بتواند مخارج زندگی روزمره‌اش را دربیاورد. شغل جدید مدی او را مجاب می‌کند تا با پسری ۱۹ ساله‌ی درون‌گرا قرار عاشقانه بگذارد و در یک تابستان و قبل از راهی شدنش به دانشگاه او را به یک مرد تبدیل کند.

به‌نظر می‌رسد این عنوان کمدی بزرگسالانه موفق شده تا باری دیگر این ژانر را در گیشه احیا کند و با فروش ۶.۲ میلیون دلاری‌اش در روز جمعه (شامل ۲.۱ میلیون دلار در پیش نمایش‌های روز پنج‌شنبه) در باکس آفیس داخلی صدرنشینی کند.

بنابراین سونی جایگاه دوم باکس آفیس روز جمعه را نیز به خود اختصاص داد و با انیمیشن بسیار محبوب Spider-Man: Across the Spider-Verse توانست تبدیل به عنوان ابرقهرمانی برتری نسبت به فیلم The Flash که در هفته دوم اکرانش با افت شدید ۷۰ درصدی مواجه شد، باشد. Across the Spider-Verse در روز جمعه موفق به کسب ۵.۷ میلیون دلار دیگر شد که مجموع فروش داخلی آن را به ۳۰۳ میلیون دلار رساند.

بدین ترتیب دومین قسمت از انیمیشن مرد عنکبوتی سونی با محوریت شخصیت مایلز مورالز در آستانه عبور از فیلم Spider-Man: Homecoming (فروش ۳۳۴ میلیون دلاری) قرار دارد و احتمال می‌رود در پایان اکرانش شانس خوبی برای پشت سر گذاشتن Spider-Man: Far From Home (فروش ۳۹۰ میلیون دلاری) داشته باشد. در این میان باید اشاره کنیم که اوضاع برای فیلم فلش خوب پیش نمی‌رود و این عنوان پس از فروش ناامیدکننده ۵۵ میلیون دلاری در آخر هفته گذشته، پیش‌بینی می‌شود در آخر هفته دوم به رقمی بین ۱۴ تا ۱۶ میلیون دلار دست پیدا کند.

صدرنشینی فیلم کمدی No Hard Feelings در باکس آفیس روز جمعه - شرکت آچومنت

در رتبه سوم جدول باکس آفیس داخلی روز جمعه، انیمیشن Elemental را داریم که پس از ارائه دومین افتتاحیه ضعیف تاریخ پیکسار (۲۹ میلیون دلار) با فروش ۵.۶ میلیون دلاری‌اش در دومین جمعه اکرانش با افت ۳۹ درصدی مواجه شد.

رتبه‌های بعدی باکس آفیس داخلی روز جمعه نیز به ترتیب به فیلم‌های فلش (۴.۵ میلیون دلار)، استروید سیتی (۳.۸ میلیون دلار)، ترنسفورمرز: رایز آو د بیستز (۳.۲ میلیون دلار)، لیتل مرمید (۲.۶ میلیون دلار)، گاردینز آو گلکسی ۳ (۹۷۵ هزار دلار)، بوگی‌من (۷۹۸ هزار دلار)، فست ایکس (۲۹۰ هزار دلار) و انیمیشن برادران سوپر ماریو (۱۰۰ هزار دلار) اختصاص یافت.

در نهایت باید اشاره کنیم پیش‌بینی می‌شود فیلم کمدی No Hard Feelings در افتتاحیه آخر هفته‌اش به فروش ۱۵ میلیون دلاری دست پیدا کند.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]


ویجی‌کست: عملکرد پلی استیشن و ایکس باکس در مراسم‌های این ماه

ویجی کست

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 76 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 25 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.