اچیومنت شکست بازی Skull & Bones باعث افزایش تعداد بازیکنان Black Flag شده است - شرکت آچومنت

شکست بازی Skull & Bones باعث افزایش تعداد بازیکنان Black Flag شده است

۱۰ روز از عرضه Skull & Bones به بازار گذشته و ناراحتی و عصبانیت بازیکنان از این بازی باعث شده که خیلی‌ها دوباره به سراغ Assassin’s Creed IV: Black Flag بروند. 

اسکال اند بونز تقریبا به مدت بیش از ۱۰ سال در دست ساخت قرار داشت و در این مدت ۶ بار تاریخ عرضه آن تاخیر خورد. Skull & Bones نتوانسته تجربه دریایی خوبی برای بازیکنان فراهم کند و به همین خاطر خیلی‌ها به سراغ شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag رفته‌اند که بدون شک یک دزد دریایی بهتر است. 

مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۶ شرکت آچومنت؛ چقدر با اساسین‌ها آشنا هستید؟ما در تاریکی می‌جنگیم که به روشنایی خدمت کنیم!
کوییز ۲۶ شرکت آچومنت؛ چقدر با اساسین‌ها آشنا هستید؟

Assassin’s Creed IV: Black Flag در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های اساسینز کرید در استیم محسوب می‌شود و بیش از ۳۵۰۰ بازیکن همزمان دارد. در حال حاضر Assassin’s Creed Odyssey تنها نسخه‌ای از این سری محسوب می‌شود که با ۴۲۰۰ بازیکن همزمان، محبوبیت بیشتری نسبت به بلک فلگ در استیم دارد. 

بازی Skull & Bones

این موضوع اما برای یوبیسافت خبر خوبی محسوب می‌شود، چون که این شرکت روی ریمیک Assassin’s Creed IV: Black Flag نیز کار می‌کند. ساخت ریمیک بلک فلگ از دو ماه پیش آغاز شده است و با توجه به شرایط فعلی، انتظار می‌رود که با استقبال بسیار خوبی در بازار روبه رو شود.

s هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این عنوان پیشنهاد می‌کنیم مقاله «نکاتی که قبل از تجربه بازی Skull & Bones باید بدانید» را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:طلسم های Prince of Persia: The Lost Crown | از کجا پیدایشان کنیم و چگونه از آن ها استفاده کنیم؟طلسم‌هایی با نام‌های آشنا
طلسم های Prince of Persia: The Lost Crown | از کجا پیدایشان کنیم و چگونه از آن ها استفاده کنیم؟


از دی‌ال‌سی الدن رینگ چه خبر؟ | ویجی‌لاگ پلاس

شکست بازی Skull & Bones باعث افزایش تعداد بازیکنان Black Flag شده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 20 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 27 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.