اچیومنت شرکت Saber Interactive از بازی Circus Electrique رونمایی کرد - شرکت آچومنت

شرکت Saber Interactive از بازی Circus Electrique رونمایی کرد

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید اگر بازی Darkest Dungeon دارای یک گروه سیرک نئوویکتوریایی بود که در خیابان‌های استیم‌پانکی شهر لندن با زامبی‌های قاتل مبارزه می‌کردند، چه اثری شکل می‌گرفت؟

این ویژگی‌ها مانند یک مورد بسیار خاص برای اضافه شدن به لیست علاقه مندی‌ها می‌ماند، اما اگر واقعا دنبال چنین ترکیبی می‌گردید باید گفت که بازی جدید Circus Electrique ممکن است همان چیزی باشد که دنبالش می‌گردید.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟

Circus Electrique دارای عناصر داستان محور نقش آفرینی، مبارزات تاکتیکی و بله، شبیه‌ساز مدیریت سیرک است. ماجراهای گروه بازیگران کلاسیک یک سیرک همچون مردان قوی‌هیکل، هنرمندان فراری، دلقک‌ها و غیره را دنبال می‌کند که در تلاش برای نجات شهر از ویرانی‌های Maddening، یک پدیده آشوب فراطبیعی است که هزاران شهروند بی‌گناه را به قاتلین شرور تبدیل کرده است.

این بازی که در اواخر سال ۲۰۲۱ به طور مختصر معرفی شده بود، امروز برای اولین بار شاهد انتشار ویدیوی نگاه عمیق به گیم‌پلی آن بودیم که از تماشای آن، به شباهت‌های غیر قابل انکار این عنوان و Darkest Dungeon می‌توان رسید: گروهی متشکل از چهار شخصیت (که از مجموع ۱۵ کلاس بازی انتخاب می‌شوند) در مقابل دشمنانی با آرایه‌های مشابه صف‌آرایی می‌کنند و در نبردهای نوبتی شرکت می‌کنند و حرکات و توانایی‌های خاصی را پیاده می‌کنند تا زمانی که یک طرف پیروز گردد.

موقعیت و روحیه نیز نقش مهمی در نبردها ایفا می‌کند و همچنین وضعیت روحی مبارزان شما نیز نقش مهمی در ماجرا دارد: اگر روحیه یکی از شخصیت‌های شما خیلی پایین باشد، او از سیرک فرار می‌کند و شما را برای یافتن و آموزش دیدن یک فرد جایگزین تنها می‌گذارد، مگر اینکه سعی کنید بدون آن‌ شخصیت ادامه دهید.

و از آنجایی که شعار داریم «نمایش باید ادامه پیدا کند»، باید هرطور شده به کار خود ادامه دهید. شما همچنین مسئول برنامه‌ریزی و اجرای نمایش‌های شبانه خواهید بود تا از این طریق پولی کسب کنید تا بازیگران سیرک خود را راضی نگه دارید. هدف نهایی شما این است که بفهمید پدیده آشوب Maddening چگونه آغاز شد و چگونه می‌توانید آن را متوقف کنید و این که چه هزینه‌هایی در بر خواهد داشت.

انتظار می‌رود که بازی Circus Electrique اواخر سال میلادی جاری در فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز منتشر شود. در حال حاضر، می‌توانید از سایت playcircuselectrique.com بازدید کنید و اطلاعات بیشتری از این بازی جالب کسب کنید.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 24 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.