اچیومنت شخصیت‌های جدید Horizon Forbidden West: Burning Shores معرفی شدند - شرکت آچومنت

شخصیت‌های جدید Horizon Forbidden West: Burning Shores معرفی شدند

کمتر از دو هفته تا عرضه بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West باقی مانده و استودیو گوریلا گیمز هنوز چیزهای زیادی برای فاش کردن دارد.

پس از نمایش یک شهرک در لس آنجلس که محل جدید بسته الحاقی است، تایید شد که آن توسط قبیله کوئن‌ها ایجاد شده است. در ادامه اسپویل‌های جزئی از داستان قسمت دوم گفته می‌شود.

Aloy ابتدا کوئن‌ها را در بازی اصلی ملاقات کرد که حول نحوه استفاده از Focus بود، نیرویی که بر توسعه و فرهنگ آن‌ها تاثیر گذاشته بود. تنها عده معدودی از افراد قبیله یعنی Diviner‌ها می‌توانند از آن برای دسترسی به داده‌ها استفاده کنند. Ava یکی از همین معدود افراد است و دوست مهمی برای ایلوی به حساب می‌آید.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

قبیله کوئن‌ها در بسته الحاقی Burning Shores مدتی است که در آنجا ساکن شدند و Fleet’s End را تاسیس کرده‌اند، محلی باشکوه که به گفته نویسنده ارشد Horizon Forbidden West، کشف آن بسیار سرگرم‌کننده است.

آنی کیتین همچنین تایید کرد که بازیکنان با شخصیت‌های جدیدی مانند دریاسالار Gerrit، فرمانده برجسته نیروی دریایی کوئن و رهبر این گروه از کوئن‌ها ملاقات خواهند کرد.

Seyka نیز در بسته الحاقی وجود دارد، یک دریانورد که در آرت‌ورک‌های کلیدی سواحل سوزان دیده شده بود. او یک همراه جدید است که ایلوی زمان زیادی را با او صرف می‌کند و در بسیاری از موقعیت‌ها به کمک او تکیه می‌کند. سیکا به عنوان یک فرد با اعتماد به نفس، دلسوز و خشن توصیف می‌شود و نقش مهمی در فصل بعدی سفر ایلوی دارد.

Horizon Forbidden West: Burning Shores در ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) به طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. گوریلا اخیراً یکی از ربات‌های جدید به نام Waterwing را معرفی کرد و همچنین جزئیات تازه‌ای در مورد مناظر ابری جدید که بازیکنان کاوش خواهند کرد، ارائه کرد.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

لوگو و اطلاعات جدیدی از EA Sports FC منتشر شد - شرکت آچومنت
با کلیک روی تصویر از یوتوب شرکت آچومنت تماشا کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 7 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.