اچیومنت شایعه: Indiana Jones and the Great Circle نام جدید ایندیانا جونز خواهد بود - شرکت آچومنت

تریلر گیم پلی احتمالی در رویداد آینده ایکس باکس

شایعه: Indiana Jones and the Great Circle نام جدید ایندیانا جونز خواهد بود

ظاهراً شرکت‌های بتسدا (Bethesda) و ماشین گیمز نسخه جدید ایندیانا جونز را Indiana Jones and the Great Circle نامگذاری کرده است.

مطلب پیشنهادی:ترفندهای بازی Dead Island 2 برای حرفه‌ای شدناستاد زامبی‌کشی باشید
ترفندهای بازی Dead Island 2 برای حرفه‌ای شدن

در حالی که عنوان بعدی استودیوی بازی‌سازی ماشین گیمز (Machinegames) تقریبا در سکوت خبری تولید می‌شود، همه ما در مورد آن می‌دانیم که براساس تمام اطلاعات نسخه جدید مجموعه ایندیانا جونز است. حال نیز طرفداران فکر می‌کنند که ممکن است نام رسمی بازی را کشف کرده باشند. کاربری در شبکه اجتماعی ایکس با نام کاربری Kurakasis کشف کرده است که این بازی در نهایت Indiana Jones and the Great Circle نام دارد.

Indiana Jones and the Great Circle

Kurakasis در مورد چگونگی رسیدن به این نتیجه گیری صحبت کرد. اطلاعات او حول محور این واقعیت است که شرکت لوکاس فیلم در اوایل این هفته دامنه‌هایی را با عناوین مختلفی ثبت کرده است. این دامنه‌ها شامل indianajonesandthegreatcircle.com و indianajonesandthegreatcirclegame.com می‌شود که در میان بسیاری از دامنه‌های ثبت شده دیگر است.

بتسدا، مایکروسافت یا لوکاس فیلم هیچ گونه اطلاعیه رسمی در مورد این عنوان یا تاریخ انتشار بازی اعلام نکرده‌اند. با این حال، شایعات منتشر شده از اوایل این هفته نشان می‌دهد که این بازی قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود. انتظار می‌رود که در رویداد جدید ایکس باکس، از تریلر گیم‌پلی این محصول نیز رونمایی شود. برای دریافت و مطالعه‌ آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت شرکت آچومنت را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی، صفحه اصلی را پیگیری و مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:۶ اشتباهی که نباید در استارفیلد انجام دهیدحتما به این موارد دقت کنید
۶ اشتباهی که نباید در استارفیلد انجام دهید


چه بلایی سر میدنایت کلاب اومد؟ 

قرارداد SAG-AFTRA با استودیو Replica باعث عصبانیت صداپیشه‌ها شده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 40 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 11 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.