اچیومنت شایعه: ژاپن مقصد Assassin’s Creed Infinity خواهد بود - شرکت آچومنت

شایعه: ژاپن مقصد Assassin’s Creed Infinity خواهد بود

براساس گفته‌های یکی از معتبرترین خبرنگاران و افشاگران صنعت بازی، جف گراب (Jeff Grubb) کشور ژاپن مقصد بازی Assassin’s Creed Infinity خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر مشخص شد، درحال حاضر شرکت یوبیسافت روی دو نسخه متفاوت از فرنچایز محبوب اسسینز کرید کار می‌کند که یکی از آن‌ها با اسم رمز Rift و دیگری Infinity شناخته می‌شود.

ظاهراً «ریفت» نسخه‌ای کوچک و به اصطلاح جمع و جور و نزدیک‌تر به حال و هوای نسخه‌های کلاسیک سری خواهد بود که بازیکنان در آن کنترل یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب مجموعه، بسیم (Basim) را برعهده می‌گیرند.

مطلب پیشنهادی:سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورسعاقبت مردن در کنار وایکینگ‌ها
سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورس

پیش‌تر شایعه شده بود که محل وقوع حوادث ریفت، امپراتوری آزتک‌ها خواهد بود اما یکی دیگر از خبرنگاران صنعت، جیسن شرایر (Jason Schreier) به سرعت این خبر را تکذیب نموده و ادعا کرد که ماجراها و حوادث اسسینز کرید ریفت در بغداد رخ می‌دهد.

حال به‌نظر می‌رسد نسخه دومی که در یوبیسافت درحال توسعه است و برای عرضه در سال ۲۰۲۳ درنظر گرفته شده، بالاخره هواداران را به محیطی که سال‌ها درخواست آن‌را داشتند، یعنی ژاپن می‌برد.

عنوان دوم، یعنی Assassin’s Creed Infinity یک بازی لایو سرویسی خواهد بود که طی سال‌های زیادی مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد و از این جهت، مناطق، کشورها و دوره‌های تاریخی مختلفی را احتمالا دربر می‌گیرد، هرچند که این جزئیات هنوز به طور رسمی مورد تایید کمپانی سازنده قرار نگرفته است.

Assassin's Creed Infinity

گفتنی است که در شهریور سال جاری، یوبیسافت رویداد Ubisoft Forward را برگزار می‌کند که در آن به طور مفصل درباره آینده این فرنچایز صحبت خواهد شد.

درحال حاضر تقریباً مطمئن هستیم که ریفت در این رویداد معرفی می‌شود اما وضعیت معرفی «اینفینیتی» همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پیش‌تر اخباری مبنی بر احتمال تغییر برنامه‌های یوبیسافت برای Assassin’s Creed Infinity و نحوه پشتیبانی سرویسی آن به گوش می‌رسید، اما همه چیز درحد شایعه باقی ماند.

شاید بتوان به موفقیت ریفت و تغییر رویه شرکت یوبیسافت برای آینده این مجموعه دوست داشتنی امیدوار بود. رویداد یوبیسافت فوروارد در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار می‌شود و در آن می‌توان انتظار نمایش‌هایی از قبیل نسخه جدید Prince of Persia، Ghost Recon (عنوانی متفاوت نسبت به فرانتلاین) و آواتار را داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Riders Republicزیر آسمان ورزش
بررسی بازی Riders Republic


چرا استیم همیشه برنده است و بقیه استورها شکست می‌خورن؟ | ویجی‌لاگ

تماشای ویدیو از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 15 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.