اچیومنت شایعه: نخستین جزئیات از بازی The Last of Us Part III فاش شد - شرکت آچومنت

شایعه: نخستین جزئیات از بازی The Last of Us Part III فاش شد

بازی بعدی استودیو مطرح ناتی داگ در اکثر فضاهای ویدیو گیمی مورد بحث بوده و شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی در رابطه با آن وجود دارد. حال نیز یک لیکر قابل اعتماد مدعی شده عنوان بعدی استودیو The Last of Us Part 3 خواهد بود. وی همچنین جزئیات متعددی از بازی مذکور به اشتراک گذاشته که اعتبار صحبت‌هایش را افزایش می‌دهد.

همان‌طور که در جریان هستید، ناتی داگ از مدت‌ها پیش روی بازی چندنفره لست آو آس نیز کار می‌کند و توسعه این عنوان رسما تایید شده. کاربری به نام ViewerAnon در توییتر دسامبر سال گذشته هم گفته بود که قسمت سوم لست آو آس بعدی بازی ناتی داگ خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت چهارم«لطفا دستم رو بگیر»
نقد سریال The Last of Us | قسمت چهارم

وی حالا یک بار دیگر به توییتر آمده تا جزئیاتی از بازی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. به گفته ViewerAnon، توسعه The Last of Us 3 در مراحل ابتدایی قرار دارد و جزئیاتی که او اعلام کرده ممکن است طی زمان تغییر کنند؛ با این حال، وی از ساخته شدن بازی مذکور اطمینان کامل دارد.

ViewerAnon می‌گوید لست آو آس ۳ شامل پنج شخصیت کاملا جدید و متنوع می‌شود که نقش مهمی در داستان ایفا خواهند کرد. گفته می‌شود نام این شخصیت‌ها لوکاس، میسن، وال (Val)، ازرا و گریسی است؛ کسانی که در یک خانه ویکتوریایی خارج شهر کنار هم جمع شده و برای بقا تلاش می‌کنند. فعلا مشخص نیست داستان این کاراکترها چگونه به الی پیوند می‌خورد و اینکه آیا باید منتظر بازگشت شخصیت‌هایی چون ابی و Lev باشیم یا خیر.

بازی The Last of Us Part 3

یکی دیگر از نکات مهم مطرح‌شده در این لیک آن است که ظاهرا فیلمبرداری و ضبط صدای بخش‌های مهمی از The Last of Us Part 3 طی ماه‌های آتی ۲۰۲۳ انجام خواهد شد. ViewerAnon تاکید کرده که اهمیت نقش Ellie در قسمت سوم «حداقل به اندازه اهمیت نقش او در قسمت دوم» خواهد بود.

فروردین سال گذشته یک لیکر دیگر اعلام کرده بود که نوشتن طرح کلی داستان لست آو آس ۳ به پایان رسیده است. از سوی دیگر نیل دراکمن هم طی یک مصاحبه گفته بود اگر ناتی داگ داستان‌های بیشتری برای روایت در دنیای لست آو آس داشته باشد، احتمال بازگشت به فرانچایز وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:سریال The Last of Us دومین افتتاحیه بزرگ HBO را داشته استیک موفقیت بزرگ دیگر برای سونی و HBO
سریال The Last of Us دومین افتتاحیه بزرگ HBO را داشته است


چرا به این بازی قاتل کالاف دیوتی میگن؟

ولو با بن کردن حساب ۴۰ بازیکن CS:GO، بیش از ۲ میلیون آیتم را غیرقابل استفاده کرد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 82 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 3 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.