اچیومنت شایعه: دنباله Call of Duty Advanced Warfare در دست توسعه قرار داشت - شرکت آچومنت

شاید در سال‌های آینده شاهد عرضه نسخه جدیدش باشیم

شایعه: دنباله Call of Duty Advanced Warfare در دست توسعه قرار داشت

گزارش‌ها به ما نشان می‌دهد که پس از انتشار بازی COD: Vanguard، اسلیج همر به دنبال توسعه نسخه بعدی Call of Duty Advanced Warfare بود.

مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]

پروسه ریبوت مجموعه COD: Modern Warfare در طول سال‌های اخیر بسیار عالی از آب درآمد و مخاطبان از تجربه دو نسخه اول رضایت کامل داشتند؛ اما بازی Modern Warfare 3 آن پایان قشنگی نبود که همه برای مدت‌ها در انتظارش بودیم و به طور یقین این بازی شکست بزرگی برای تیم سازنده تلقی می‌شود. به همین خاطر جیسون شرایر (Jason Schreier) از رسانه بلومبرگ توضیح داده بود که تیم سازنده مجبور شد تا محتوای این بازی را در طول مدت ۱۶ ماه جمع و جور کند.

Advanced Warfare

علاوه بر نکته فوق، در گزارشی دیگر این موضوع فاش شد که ظاهراً بازی Modern Warfare 3 آن چیزی نبود که استودیوی بازی‌سازی اسلج همر (Sledgehammer) به دنبال توسعه‌اش بوده باشند. اینطور که پیدا است، ظاهراً تیم سازنده پس از پایان ساخت بازی COD: Vanguard می‌خواست روی نسخه جدیدی از بازی COD: Advanced Warfare کار کند که اولین قسمت از آن در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار شده بود.

نکته جالب در آنجایی است که اسلج همر برای اولین‌بار تلاش نمی‌کند تا بتواند بازی Call of Duty: Advanced Warfare را به یک مجموعه تبدیل کند. آن‌ها در سال ۲۰۱۷ و قبل از شروع توسعه بازی Call of Duty: World War 2 می‌خواستند محتوای جدیدی برای ادونسد وارفر طراحی و تولید کنند که با مخالفت شرکت مادر یعنی اکتیویژن (Activision) همراه شد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت شرکت آچومنت را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسیدAl Mazrah و باقی قضایا!
بهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسید


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

فیلم John Wick 5 در مراحل اولیه ساخت قرار دارد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 32 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 10 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.