اچیومنت شایعه: تریلر Armored Core 6: Fires of Rubicon هفته آینده منتشر می‌شود - شرکت آچومنت

شایعه: تریلر Armored Core 6: Fires of Rubicon هفته آینده منتشر می‌شود

بدیهی است که شهرت استودیو فرام سافتور، سازنده Armored Core 6، قبل از هر چیز به عنوان پدرخوانده سبک سولزلایک است، اما این توسعه‌دهنده ژاپنی به قدری بین بازیکنان محبوب است که هر چیز جدیدی منتشر کنند، سر و صدا به پا می‌کند.

بنابراین جای تعجب ندارد که احیای فرنچایز Armored Core که مدت‌ها طرفداران انتظارش را می‌کشیدند، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال باشد. از زمان معرفی آن در آذر ماه سال گذشته، اخبار رسمی زیادی از بازی نشنیده‌ایم، هرچند ممکن است این قضیه به زودی تغییر کند.

مطلب پیشنهادی:اساطیر ژاپنی در داستان بازی سکیروردپای اساطیر ژاپنی در داستان گرگ تنهای سکیرو
اساطیر ژاپنی در داستان بازی سکیرو

یک افشاگر چینی در انجمن a9vg تصویری با الهامات واضح از آرت‌ورک کلیدی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد تریلری جدیدی از Armored Core 6 در ۲۸ آپریل (۸ اردیبهشت) منتشر می‌شود.

افشاگر مورد بحث، سابقه خوبی در انجمن ResetEra داشته و چندی پیش نیز حالت جدید بازی God of War Ragnarok را قبل از انتشار رسمی آن فاش کرده بود.

Armored Core 6

در روزهای اخیر برخی اخبار و شایعات مربوط به Armored Core 6 وجود داشته که نشان می‌دهد نمایش بازی احتمالا به زودی رخ خواهد داد. هفته گذشته در کره جنوبی درجه‌بندی سنی دریافت کرد، در حالی که اندکی بعد آرت‌ورک کلیدی آن نیز لیک شد.

Armored Core 6: Fires of Rubicon برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در حال توسعه است. لیک‌های قبلی ادعا کرده بودند که بازی در سپتامبر/اکتبر (شهریور/مهر) عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:داستان‌های اساطیری مخفی در بازی بلادبورنداستان تاثیر‌گذار بلادبورن، ترکیبی هنرمندانه از قصه‌های شاهکار تاریخ
داستان‌های اساطیری مخفی در بازی بلادبورن


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

آتاری بیش از ۱۰۰ آی‌پی کلاسیک دهه ۸۰ و ۹۰ را خریداری کرده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 82 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 22 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.