اچیومنت شایعه: تاریخ انتشار شوتر اول شخص Immortals of Aveum مشخص شد - شرکت آچومنت

شایعه: تاریخ انتشار شوتر اول شخص Immortals of Aveum مشخص شد

تاریخ انتشار بازی جادویی در سبک شوتر اول شخص Immortals of Aveum از شرکت الکترونیک آرتز ظاهرا لو رفته است. این عنوان که آذر ماه سال گذشته در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ معرفی شد، اولین اثر استودیوی Ascendant است که قرار است تحت حمایت EA Originals منتشر شود.

در حالی که در تریلر معرفی بازی، تاریخ انتشار آن را سال ۲۰۲۳ اعلام کرده بود، اکنون دیتاماینر بسیار قابل اعتماد billbil-kun ادعا کرده که این بازی در ۲۰ جولای (۲۹ تیر) منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Dead Spaceاین فضا هنوز زنده است
بررسی بازی Dead Space

Immortals of Aveum که با موتور آنریل انجین ۵ ساخته شده برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار خواهد گرفت. تیزر تریلر بازی آن را به‌ عنوان «یک شوتر اول شخص جادویی و سینگل‌پلیر پیشگامانه در یک دنیای فانتزی اوریجینال غرق در جادو، مملو از درگیری و در آستانه فراموشی» توصیف کرده بود.

Ascendant مستقر در شهر سن رافائل، ایالت کالیفرنیا، یک استودیوی مستقل است که توسط مدیر عامل و کارگردان بازی، برت رابینز که مدیر خلاق بازی‌های Dead Space در استودیو Visceral Games و همچنین بازی‌های کال آو دیوتی استودیو Sledgehammer همچون Modern Warfare 3، Advanced Warfare و World War 2، تاسیس شده است.

Immortals of Aveum

طبق اطلاعات وب‌سایت این استودیو، تیم سازنده شامل استعدادهای پیشرو در صنعت بازی با سابقه دریافت جوایز بفتا و بهترین بازی سال در فرنچایزهای محبوبی مانند Telltale’s The Walking Dead، Marvel’s Spider-Man، Borderlands، The Wolf Among Us، Mafia، Tomb Raider، Gears of War، Metal Gear Solid، The Elder Scrolls، Call of Duty، Dead Space و Bioshock هستند.

رابینز در هنگام معرفی Immortals of Aveum گفت:

من استودیوی Ascendant را برای ساخت بازی‌های اوریجینال و حماسی تاسیس کردم و پس از گذشت ۴ سال، در آستانه اتمام اولین بازی خود هستیم. چیزی که به عنوان یک ایده دیوانه‌کننده و هیجان‌انگیز شروع شد، به یک بازی بودجه بالای دیوانه‌کننده و هیجان‌انگیز تبدیل شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unbound


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

نام بازی سبک بقا بلیزارد احتمالا فاش شد - شرکت آچومنت
با کلیک روی تصویر از یوتوب شرکت آچومنت تماشا کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 80 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 9 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.