اچیومنت شایعه: بتای عمومی Street Fighter 6 به‌زودی برگزار خواهد شد - شرکت آچومنت

شایعه: بتای عمومی Street Fighter 6 به‌زودی برگزار خواهد شد

اگرچه کپکام در حال حاضر با عرضه موفقیت‌آمیز Resident Evil 4 دوران خوشی را سپری می‌کند، اما این شرکت هنوز آثار زیادی برای ماه‌های آتی آماده کرده است. عنوان بعدی Street Fighter 6 است که به نظر می‌رسد قبل از عرضه آن در ماه ژوئن، بازیکنان این فرصت را داشته باشند که آزمایش کنند.

طبق گفته Eiko Kano، یک استریمر محبوب ژاپنی که چندین بار در Capcom TV ظاهر شده، بتای عمومی Street Fighter 6 در اواخر ماه آپریل برگزار می‌شود. اگرچه ظاهرا او ظاهرا اطلاع نداشته که کپکام این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده و ناخودآگاه آن را فاش کرد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

می‌توان گفت برگزاری فاز بتای عمومی برای بازی‌های مبارزه‌ای یک اتفاق غیرعادی نیست و کپکام نیز همیشه قبل از عرضه عناوین بزرگ خود، دوره بتا برپا کرده است (در آخرین مورد شاهد دموی رزیدنت اویل ۴ بودیم). بنابراین به هر حال انتظار می‌رفت که Street Fighter 6 در مقطعی بتای عمومی داشته باشد.

با توجه به این واقعیت که بازی دو ماه دیگر در اوایل ماه ژوئن منتشر می‌شود، اگر این اطلاعات فاش شده درست باشند، زمان برگزاری بتا به نظر درست می‌رسد. البته در حال حاضر باید منتظر خبر رسمی کپکام بمانیم.

Street Fighter 6 در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4 و PC منتشر خواهد شد. به تازگی اعلام شد که یک فیلم لایو اکشن جدید از این سری در دست ساخت قرار دارد.


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی‌های جدید سرویس گیم پس معرفی شدند - شرکت آچومنت
با کلیک روی تصویر از یوتوب شرکت آچومنت تماشا کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 6 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.