اچیومنت شایعه: بازی Star Wars Eclipse برای انتشار در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است - شرکت آچومنت

شایعه: بازی Star Wars Eclipse برای انتشار در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است

منابع رسانه اینسایدر گیمینگ ادعا می‌کنند به خاطر وقوع مشکلات گسترده مثل جذب نیرو و موارد دیگر، بازی Star Wars Eclipse در سال ۲۰۲۶ منتشر می‌شود که حتی این تاریخ می‌تواند به تعویق بیافتد.

پس از موفقیت‌های تجاری و انتقادی بازی Star Wars Jedi: Survivor از الکترونیک آرتز یا همان EA و همچنین امیدواری مخاطبان نسبت به بازی Star Wars Outlaws از استودیوی بازی‌سازی یوبی‌سافت مسیو (Ubisoft Massive)، حالا باید منتظر اخبار بیشتر در خصوص محصولی دیگر از جنگ ستارگان که توسط استودیوی بازی‌سازی کوانیتک دریمز (Quantic Dreams) به عنوان خالق بازی‌های Heavy Rain، Beyond Two Souls و Detroit Become Human تولید می‌شود باشیم.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

در گذشته، شایعات مختلفی ادعا می‌کرده‌اند که استودیوی سازنده یادشده با مشکلاتی در خصوص توسعه بازی خودش یعنی Star Wars Eclipse روبه‌رو است که بیانیه تیم سازنده خلاف این موارد را نشان داد. با این حال، شایعات راه خودشان را ادامه دادند و در ادامه گفته شد که تاریخ انتشار بازی موردبحث ما، در بین سال‌های ۲۰۲۷ الی ۲۰۲۸ خواهد بود.

امروز، منابع ادعایی رسانه اینسایدر گیمینگ اخبار متنوعی از جمله خریداری شدن استودیوی بازی‌سازی کوانتیک دریم توسط کمپانی نت‌ایز (NetEase) و زمان انتشار بازی Star Wars Eclipse که در سال ۲۰۲۶ خواهد بود را با کاربران به اشتراک گذاشته‌اند. با این حال، همچنان آن‌ها هم توضیح می‌دهند که جو پروسه تولید بازی اصلا به خوبی پیش نمی‌رود و مدیران استودیو به خاطر اتهامات سو‌ء استفاده از کاربران در محیط کار، نمی‌توانند به راحتی اقدام به جذب نیرو کنند.

Star Wars Eclipse

همچنین این منابع اعلام کرده‌اند که تاریخ انتشار بازی یادشده می‌تواند از سال ۲۰۲۶ عبور کند و به همان بازه زمانی توضیح داده شده در پاراگراف دوم برسد. با این حال، زمان مشخص خواهد کرد که استودیوی بازی‌سازی کوانیتک دریم آیا واقعا با مشکلاتی روبه‌رو است و چه زمانی می‌توانیم اقدام به تجربه بازی Star Wars Eclipse کنیم. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی سازنده‌اش، وب سایت شرکت آچومنت را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه نمایید.

مطلب پیشنهادی:مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدFIFA و PES را موقتا فراموش کنید!
مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌اید


ویجی‌لاگ پلاس: دادگاه ایکس باکس و استارفیلد انحصاری پلی استیشن؟!

بازی Call of Duty می‌تواند باعث کوچ ۲۰٪ از بازیکنان به ایکس باکس شود - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 29 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.