اچیومنت شایعه: بازی Saints Row قرار نبود یک ریبوت باشد - شرکت آچومنت

شایعه: بازی Saints Row قرار نبود یک ریبوت باشد

فرنچایز Saints Row تابستان سال گذشته با یک ریبوت بازگشت تا هواداران تشنه خود را سیراب کند. با اینکه دیگر قرار نبود خبری از شخصیت‌های محبوب نسخه‌های پیشین باشد، اما طرفداران امیدوار بودند که بازی حداقل از نظر گیم پلی بتواند روح منحصر بفرد Saints Row را حفظ کند. اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و سینتس رو ۲۰۲۲ در نهایت با شکست همه‌جانبه مواجه شد.

اکنون ادعا شده که برنامه اولیه استودیو Volition برای این بازی به‌طور کل متفاوت بود و قرار بود دوباره شخصیت‌های همیشگی سری همچون «جانی گت»، «شاندی»، «پیرس» و… را در راس داستان ببینیم. ظاهرا این ناشر بازی یعنی Deep Silver بوده که با چنین ایده‌ای مخالفت کرده و منجر به ریبوت شدن بازی شده است.

این ادعا از سمت یک یوتیوبر و اینسایدر به نام mrsaintsgodzilla21 مطرح شده است. او در ویدیوی خود می‌گوید که حال و هوای بازی قرار بود ۸۰٪ مشابه نسخه دوم و ۲۰٪ مشابه نسخه سوم سری باشد، به‌طوری که در عین وجود لحظات دیوانه‌وار و مضحک، یک داستان جدی و تاثیرگذار نیز حاضر بود. حتی مرحله‌ای از بازی وجود داشت که در آن بازیکنان بالاخره شخصیت Dex را یک بار برای همیشه می‌کشتند.

شایعه: بازی Saints Row قرار نبود یک ریبوت باشد - شرکت آچومنت

با این حال Deep Silver در نهایت با این ایده مخالفت کرد و باعث حذف یا تغییر بسیاری از المان‌های بازی شد. این اتفاق چندان اعضای تیم سازنده یعنی استودیو Volition خوش نیامد و منجر به ترک برخی از افراد تیم شد. متاسفانه خود Volition نیز امسال بعد از دو دهه فعالیت در صنعت بازی‌های ویدیویی تعطیل شد تا آینده سری سینتس رو در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.


فورتنایت چطوری تبدیل به بزرگ‌ترین بازی بتل رویال تاریخ شد؟

رویداد بازگشت ماکاروف برای بازی Call of Duty: MW3 آغاز شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 30 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 26 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.