اچیومنت شایعه: بازی Dragon Age: Dreadwolf در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود - شرکت آچومنت

شایعه: بازی Dragon Age: Dreadwolf در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود

یکی از توسعه‌دهندگان بازی Dragon Age: Dreadwolf اخیرا تاریخ انتشار آن را در پروفایل لینکدین خود ذکر کرده که در سال میلادی ۲۰۲۴ خواهد بود.

هنوز به طور رسمی تاریخ انتشار Dreadwolf، با نام مستعار Dragon Age 4 اعلام نشده، اما یکی از سازندگان که روی دنباله مورد انتظار کار کرده، ممکن است سرنخ بزرگی به طرفداران داده باشد.

کوین اسکات، انیماتور ارشد سینما در الکترونیک آرتز، Dragon Age: Dreadwolf را به عنوان عرضه در سال ۲۰۲۴ در پروفایل لینکدین خود فهرست کرده است. اسکات در بخش «تجارب» پروفایل خود نوشته: «شخصیت‌های گیم‌پلی متحرک با استفاده از موشن کپچر و انیمیشن کلیدی برای Dragon Age: DreadWolf (انتشار ۲۰۲۴)».

مطلب پیشنهادی:نکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانیدبایوشاک در شوروی سابق!
نکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانید

البته مشخص است که این یک تاییدیه کاملاً قطعی نیست که بازی مورد انتظار BioWare را در سال آینده تجربه خواهیم کرد، اما برای هیجان‌زده کردن طرفداران کافی است. برای افزودن اعتبار بیشتر به تاریخ عرضه پیشنهادی اسکات، این اولین باری نیست که از انتشار بازی خبرهایی می‌شنویم.

در ماه می سال جاری، EA به طور ناخواسته در گزارش مالی Q4 و FY23 تایید کرد که حداقل یک سال دیگر تا Dragon Age: Dreadwolf باقی مانده است. استودیو تمام بازی‌هایی را که قصد داشت در ۱۲ ماه آینده منتشر کند، فهرست کرده بود و دراگون ایج در آن حضور نداشت.

Dragon Age

باز هم، این بدان معنا نیست که ما قطعاً بازی را در سال آینده دریافت خواهیم کرد، فقط به احتمال زیاد حداقل تا بعد از می ۲۰۲۴ آن را نخواهیم دید. با این حال، همه چیز همیشه می‌تواند تغییر کند. چند ماه پس از نتایج مالی، گزارش شد که Dragon Age: Dreadwolf با تاخیرهای داخلی در بایوور مواجه شده که بر توسعه Mass Effect 5 نیز تاثیر گذاشته است.

در آگوست امسال، بایوور ۵۰ توسعه‌دهنده را به عنوان بخشی از برنامه‌ برای اطمینان از اینکه «Dragon Age: Dreadwolf یک بازی فوق‌العاده است» اخراج کرد و بعداً تمام تسترهای آن را نیز در اکتبر کنار گذاشت. این موضوع باعث شد که برخی از کارمندان آسیب دیده از BioWare به دلیل اخراج آن‌ها با حقوق کم شکایت کنند.

مطلب پیشنهادی:چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]سوالی بزرگ برای تمام طرفداران ویدیوگیم!
چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]


خفن‌ترین نکات بازی کلش آف کلنز که فقط گیمرهای قدیمی یادشونه!

اولین تیزر از انیمه Terminator منتشر شد [تماشا کنید] - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 63 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 14 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.