اچیومنت شایعه: بازی جدیدی از Banjo-Kazooie ساخته خواهد شد - شرکت آچومنت

شایعه: بازی جدیدی از Banjo-Kazooie ساخته خواهد شد

پس از سال‌ها امید و آرزو، به نظر می‌رسد بالاخره یک بازی جدید از سری محبوب Banjo-Kazooie ساخته خواهد شد.

به گفته اینسایدر معروف NateDrake در انجمن ResetEra، یک بازی Banjo-Kazooie در مایکروسافت در حال توسعه است. او جزییات زیادی از پروژه ارائه نکرد، به جز اینکه تا سال گذشته به طور رسمی چراغ سبز نگرفته بود.

NateDrake گفت:

هنوز یک پروژه فعال است، اما تا اوایل سال گذشته چراغ سبز دریافت نکرده بود. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و پروسه توسعه می‌تواند چیزهای زیادی را تغییر دهد (ایده‌های رها شده، ریبوت داخلی و غیره).

Banjo-Kazooie

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Motorsportفورتزا، این بار نه در جایگاه نخست
بررسی بازی Forza Motorsport

Insider Gaming هنوز به طور مستقل ادعاهای NateDrake در مورد یک بازی جدید Banjo-Kazooie را تایید نکرده است. با این حال، این افشاگر در گذشته اطلاعات دقیقی ارائه است، از جمله در مورد بازی جدید استودیو شعبه لیون Arkane که در مراسم گیم اواردز، بازی Blade را معرفی کرد.

باید اشاره کرد که رئیس Xbox، فیل اسپنسر، اخیرا در مصاحبه با Windows Central به این فرنچایز و طرفداران آن اشاره کرده بود. او در آن زمان گفت:

از کارهای ما در گذشته متوجه شده‌اید که هنوز به هر فرنچایزی که مردم دوست دارند ما سراغ‌شان برویم، دست نزده‌ایم. طرفداران بانجو، صدای شما را می‌شنوم. اما زمانی که تیم مناسب و فرصت مناسب را پیدا کنیم، دوست دارم دوباره به داستان‌ها و شخصیت‌هایی که قبلا دیده‌ایم بازگردیم.

Banjo-Kazooie از زمان عرضه Banjo-Tooie در سال ۲۰۰۰، هیچ نسخه کنسولی مهمی منتشر نکرده است. چند بازی دستی در اوایل و اواسط دهه ۲۰۰۰ وجود داشت – Banjo-Kazooie: Grunty’s Revenge و Banjo-Pilot برای Game Boy Advance.

همچنین Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts در سال ۲۰۰۸ عرضه شد، اما به قدری با دو بازی اول تفاوت داشت که بیش از هر چیز دیگری یک اسپین‌آف به حساب می‌رفت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Minecraft Legendsمایکروسافت، لطفا بسه!
بررسی بازی Minecraft Legends


ماجرای ویدیوی I Feel Fantastic | این عروسک واقعا زنده شده؟

پلی استیشن ۵ پرو یا PS6 می‌تواند به یک پردازنده هوش منصوعی مجهز باشد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 28 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 30 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.