اچیومنت سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Forza Motorsport در پی‌سی اعلام شد - شرکت آچومنت

برای تنظیمات الترا باید سیستم خوبی داشته باشید

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Forza Motorsport در پی‌سی اعلام شد

مطابق با سنت فرنچایز، Forza Motorsport جدید یک بار دیگر به دنبال فراتر رفتن از دستاوردهای بصری و فنی خود است، به همین دلیل جای تعجب ندارد که سیستم مورد نیاز نسخه پی‌سی آن بالاتر از حد انتظار باشد.

استودیو Turn 10 به تازگی مشخصات لازم برای اجرای نسخه رایانه‌های شخصی شبیه‌ساز مسابقه‌ای خود را فاش کرده که صرف نظر از تنظیمات، به یک هارد SSD و همچنین ۱۳۰ گیگابایت فضای خالی احتیاج دارید.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

در حداقل تنظیمات، به سی‌پی‌یو i5-8400 یا Ryzen 5 1600 به همراه کارت گرافیک GTX 1060 یا RX 5500 XT و همینطور ۸ گیگابایت رم نیاز دارید. برای تنظیمات توصیه شده، به پردازنده i5-11600k یا Ryzen 5 5600X، به همراه کارت‌های RTX 2080 Ti یا RX 6800 XT و ۱۶ گیگابایت رم احتیاج دارید.

در نهایت، در تنظیمات الترا که تحت عنوان «مشخصات ایده‌آل» معرفی شده، به سی‌پی‌یو i7-11700k یا Ruzen 5 5800X، به همراه کارت گرافیک RTX 4080 یا RX 7900XT و همینطور ۱۶ گیگابایت رم نیاز دارید. مشخصات کامل را در زیر بررسی کنید.

Forza Motorsport

Turn 10 همچنین تایید کرده که علاوه بر ۴K Native، قابلیت‌های DLSS 2 و FSR 2.2، این بازی از مانیتورهای فوق عریض و غیراستاندارد برای گیم‌پلی در مسیر نیز پشتیبانی می‌کند و shader pre-compilation و pre-caching نیز خواهد داشت.

علاوه بر آن، می‌توانید انتظار پشتیبانی از DIrectStorage و نرخ فریم قفل نشده همراه یا بدون V-Sync را در بخش تک‌نفره داشته باشید. وقتی صحبت از بخش چند نفره می‌شود، بازی با نرخ فریم قفل شده اجرا می‌شود.

Forza Motorsport در ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) برای Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد. این یکی بازی از تقریبا ۴۰ عنوانی خواهد بود که در غرفه مایکروسافت در گیمزکام به نمایش گذاشته می‌شود، اگرچه قابل بازی کردن نیست.

مطلب پیشنهادی:تفاوت DirectX 11 و DirectX 12 در چیست؟بهترین API کدام است؟
تفاوت DirectX 11 و DirectX 12 در چیست؟


ویجی‌لاگ پلاسکالاف دیوتی جدید و انتشار زودتر اساسینز کرید

تاریخ انتشار بازی Sonic Superstars مشخص شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 23 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.