اچیومنت سیستم مورد نیاز بازی Immortals of Aveum مشخص شد - شرکت آچومنت

سیستم مورد نیاز بازی Immortals of Aveum مشخص شد

روند اصلی توسعه Immortals of Aveum به پایان رسیده است و اکنون استودیو Ascendant از سیستم مورد نیاز و پیشنهادی برای اجرای این بازی رونمایی کرده است. 

بازی Immortals of Aveum تا چند روز دیگر به بازار منتشر می‌شود و حداقل سیستم مورد نیاز آن نیز خواسته زیادی از پی‌سی‌بازان دارد. شما حداقل به یک پردازنده Ryzen 7 3700X یا i7-9700، کارت گرافیک Radeon RX 5700XT (با ۸ گیگ VRAM) یا GeForce RTX 2080 Super (با ۸ گیگ VRAM) برای اجرای این عنوان نیاز خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Warhammer 40,000: Boltgunمرگ بر ضد امپراطور!
بررسی بازی Warhammer 40,000: Boltgun

برای اجرای این عنوان با رزولوشن ۴K و فریم ریت ۱۲۰ نیز به کارت گرافیک Radeon RX 7900XTX یا GeForce RTX 4090 (با ۲۴ گیگ VRAM) و پردازنده Ryzen 9 7950X3D یا i9-13900KS نیاز خواهید داشت. استودیو همچنین اعلام کرده که همه سیستم‌ها باید ۱۶ گیگ مموری و ۷۰ گیگ فضای خالی داشته باشند. 

سیستم بازی Immortals of Aveum

Immortals Of Aveum به مدت ۵ سال در استودیو مستقل Ascendant در دست ساخت قرار داشت. ازیکنان در این عنوان توانایی استفاده از سه نوع جادو را دارند:‌ نیرو (آبی)، زندگی (سبز) و آشوب (قرمز). دفاع و حمله در این بازی بر پایه جادو هست و حملات زنجیری و ضد حملات به موقع پاداش زیادی به همراه دارند. 

Immortals of Aveum در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد و با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Trepang2شاتگان جواب همه مشکلات است
بررسی بازی Trepang2


حقایق ترسناک سایرن هد | یعنی واقعیه؟

سیستم مورد نیاز بازی Immortals of Aveum مشخص شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 48 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 18 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.