اچیومنت سگا تقریبا تمامی برنامه‌های NFTها خود را کنسل کرد - شرکت آچومنت

سگا تقریبا تمامی برنامه‌های NFTها خود را کنسل کرد

دو سال پیش همه شرکت‌ها به تکنولوژی بلاکچین و فروش NFTها رو آورده بودند و سگا نیز یکی از آن‌ها بود، اکنون اما این کمپانی ژاپنی تمام برنامه‌های خود در این زمینه را کنسل کرده است. 

سگا با یک شرکت ژاپنی دیگر به اسم Double Jump Tokyo برای ساخت و فروش NFTها وارد همکاری شده بود. اکنون شوجی اوتسومی (Shuji Utsumi)، مدیر ارشد عملیاتی Sega، در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده است که آی‌پی و فرانچایزهای بزرگ خود را از تکنولوژی بلاکچین دور نگه‌ می‌دارند، تا لطمه‌ای به محبوبیت و ارزش آن‌ها وارد نشود. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Sonic Frontiersسونیک، بهتر از همیشه!
بررسی بازی Sonic Frontiers

از طرف دیگر این کمپانی فعلا قصد ندارد بازی‌هایی بر اساس این تکنولوژی توسعه دهند و برنامه‌ها پیشین خود در این زمینه را به صورت کامل کنسل کرده است. Sega می‌خواهد شرایط بازار را بررسی کند و آینده تکنولوژی بلاکچین و NFTها را در صنعت ویدئو گیم از نزدیک تحت نظر خواهد داشت. 

سگا تقریبا تمامی برنامه‌های NFTها خود را کنسل کرد - شرکت آچومنت

اوتسومی خاطر نشان کرد که تنها بازی‌های کوچک‌تر آن‌ها مثل Three Kingdoms و Virtua Fighter از طریق شرکت‌های ترد پارتی از NFTها پشتیبانی خواهند کرد. نکته مهم دیگر در مصاحبه اوتسومی مربوط به بازی‌ها برای کسب درآمد بود که همه آن‌ها خسته کننده خطاب کرد. این تغییر نگرش نشان می‌دهد سگا می‌خواهد بیشتر از قبل روی بازی‌های داستان محور تمرکز کند. 

برای آشنایی بیشتر با تکنولوژی بلاکچین و کاربرد آن در صنعت بازی‌های ویدئویی، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «NFT چیست و چه تاثیری در دنیای گیم دارد؟» را بخوانید.


بازی‌ هایی که گرافیکشون هم نجاتشون نداد!

سگا تقریبا تمامی برنامه‌های NFTها خود را کنسل کرد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 7 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.