اچیومنت سونی می‌خواهد همچون شرکت Nike در زمینه تجهیزات بازی باشد - شرکت آچومنت

با مانیتورها و هدست‌های جدیدی که امسال منتشر می‌شوند

سونی می‌خواهد همچون شرکت Nike در زمینه تجهیزات بازی باشد

یکی از مدیران طرح InZone به تازگی گفت که سونی می‌خواهد خط تولید جدید تجهیزات بازی خود برای بازیکنان ورزش‌های الکترونیک همان چیزی باشد که Nike برای ورزشکاران حرفه‌ای است.

شرکت سونی دو هفته پیش برند InZone را معرفی کرد. این مجموعه شامل چندین مانیتور و هدست است که عمدتا بازیکنان حرفه‌ای پی‌سی را مورد هدف قرار داده، اما از آن‌ها می‌توان برای پلی استیشن ۵ و کنسول‌های دیگر نیز استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

سونی با Riot Games همکاری کرده تا از تجهیزات InZone در تور قهرمانان Valorant و همچنین در مسابقات بازی مبارزه‌ای Evo استفاده کند.

کازوئو کی، معاون اجرایی در مصاحبه‌ای جدید با Nikkei ادعا کرد که سابقه سونی به عنوان یک شرکت تلویزیونی به آن مزیتی در بازار رایانه‌های شخصی داده است، جایی که اکثر مانیتورها توسط تولیدکنندگان پی‌سی ساخته می‌شوند.

سونی از این نظر منحصر به فرد است که پیشینه‌ای در تولید تلویزیون دارد. ما به فناوری تصویر خود افتخار می‌کنیم. مشتاقانه منتظریم تا تجربه همه‌جانبه و واقع‌گرایانه خود را به مشتریان نشان دهیم.

اگرچه محصولات InZone با PS5 سازگار هستند، کازوئو کی تکرار کرد که این خط تولید بازیکنان سخت‌افزار رایانه‌های شخصی را هدف قرار می‌دهد، نه کاربران پلی‌ استیشن.

ما از اوج شروع می‌کنیم و یاد می‌گیریم که بازیکنان برتر ورزش‌های الکترونیکی چه چیزی می‌خواهند. چشم‌اندازی که در ذهن داریم، مانند چیزی است که Mizuno و Nike برای ورزشکاران کفش ورزشی فراهم می‌کنند.

اگر زمان پاسخ مانیتور حتی اندکی تاخیر داشته باشد، ضرر می‌کنید. محصولات سونی افرادی که در این نبردهای طاقت‌فرسا شرکت می‌کنند را ناامید نخواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:تفاوت پنل‌ نمایشگر TN ،IPS و VA در چیست؟کدام پنل نمایشگر مناسب گیمینگ است؟
تفاوت پنل‌ نمایشگر TN ،IPS و VA در چیست؟

مانیتور پرچمدار سونی M9 تابستان امسال با قیمت ۸۹۹ دلار/ ۹۹۹ پوند عرضه می شود. یک مانیتور ۲۷ اینچی با پنل IPS، رزولوشن ۴K و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز که از DisplayHDR 600 و لوکال دیمینگ full-array بهره می‌برد، و شامل VRR و G-Sync برای کارت‌های گرافیک انویدیا می‌شود.

از طرف دیگر گزینه ارزان‌تر M3 را داریم که اندازه ۲۷ اینچی برادر بزرگ‌ترش را حفظ کرده، اما رزولوشنش به ۱۰۸۰p کاهش یافته و در عوض نرخ تازه‌سازی آن به ۲۴۰ هرتز افزایش یافته است.

از دیگر کاهش‌های M3 نسبت به M9 می‌توان به عدم وجود لوکال دیمینگ full-array و استفاده از DisplayHDR 400 به‌جای ۶۰۰ اشاره کرد، اما سایر ویژگی‌ها در این محصول همچنان برقرارند. مانیتور M3 برچسب ۵۳۰ دلاری خورده است.

قیمت هدست‌های InZone از ۹۹ دلار تا ۲۹۹ دلار است. هدست برتر H9 دارای قابلیت حذف نویز، صدای محیطی ۳۶۰ درجه و ۳۲ ساعت عمر باتری است. H7 با قیمت ۲۳۰ دلاری فاقد حذف نویز است اما عمر باتری را تا ۴۰ ساعت افزایش می‌دهد، در حالی که ارزان‌ترین هدست یعنی H3 سیمی است و با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه می‌شود.

رئیس پلی استیشن، جیم رایان، ماه گذشته طی یک جلسه توجیهی تجاری گفت که سونی انتظار دارد تا سال ۲۰۲۵ نیمی از بازی‌های سالانه خود را برای رایانه‌های شخصی و موبایل منتشر کند.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید مانیتور گیمینگ بدانیدمانیتورها با پنل TN بالاترین سرعت پاسخگویی برای گیم را دارند
هرآنچه که باید پیش از خرید مانیتور گیمینگ بدانید


کنسل شدن ریمستر رد دد و تحلیل تریلر گاد آو وار رگناروک | ویجی لاگ پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 12 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.