اچیومنت سری بازی Persona 5 بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخته است - شرکت آچومنت

سری بازی Persona 5 بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخته است

اینطور که بر اساس گزارش‌های رسمی پیدا است، ظاهراً سری بازی Persona 5 که در چند نسخه جداگانه عرضه شده‌اند، امروز از مرز فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای عبور کرده است.

مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]

اغراق‌آمیز نیست اگر بگوییم که بازی Persona 5 استودیوی بازی‌سازی اطلاس (Atlus)، بزرگترین و موفق‌ترین محصولی بوده که تا به امروز برای تیم سازنده دستاوردهای زیادی به همراه داشته و توسعه‌دهنده با تولید چندین اسپین‌آف و بسته‌های الحاقی، از موفقیت آن استفاده کرده است. کل این مجموعه از بازی‌های نسخه پنجم مجموعه پرسونا، بدون تعجب، همچنان از فروش با ثبات خود لذت می‌برند و در مجموع، این سری اکنون از نقطه عطف فروش عمده دیگری عبور کرده است.

Persona 5

استودیوی بازی‌سازی Atlus اعلام کرده است که سری Persona 5 اکنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان در تمام پلتفرم ها فروخته است که بدون شک دستاوردی بزرگ تلقی می‌شود. این آمار و ارقام‌های به دست امده شامل فروش خود پرسونا ۵، پرسونا ۵ رویال، پرسونا ۵: استرایکس، پرسونا ۵: دنس این استارلایت، و پرسونا ۵: تاکتیکا است که به تازگی منتشر شده. تا ماه ژوئن، قبل از عرضه سری دوم، فروش این سری به ۹ میلیون نسخه رسیده بود.

در حال حاضر، هیچ صحبت رسمی در مورد اینکه آیا اطلاس برنامه‌‌های بیشتری برای Persona 5 دارد یا خیر، وجود ندارد، اگرچه طرفداران کل مجموعه باید منتظر انتشار مجدد بازی Persona 3 باشند که در ماه فوریه برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. به هر حال در آینده برای دریافت آخرین اخبار، وب سایت شرکت آچومنت را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]


بهترین بازی فایتینگ تاریخ کدومه؟

فیلم Death Stranding یک اقتباس مستقیم از بازی آن نخواهد بود - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 24 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 15 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.