اچیومنت سریال The Idol پس از یک فصل توسط HBO کنسل شد - شرکت آچومنت

سریال The Idol پس از یک فصل توسط HBO کنسل شد

سریال بحث‌برانگیز The Idol با هنرنمایی لیلی رز دپ (دختر جانی دپ) و خواننده مشهور ویکند (The Weeknd) پس از پخش تنها یک فصل توسط HBO کنسل شد.

مطلب پیشنهادی:چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟سریالی که اپیزودهای آن هیچ ترتیب خاصی ندارد!
چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟

بر اساس گزارش رسانه ددلاین (Deadline)، اچ‌بی‌او تصمیم گرفته سریال The Idol را پس از فصل اول کنار بگذارد. البته که این تصمیم با توجه به دست گذاشتن این سریال روی موضوعات بسیار بحث‌برانگیز و تاکید بیش از اندازه آن به مسائل جنسی، به هیچ عنوان غافل‌گیرکننده نبود. همچنین از آن‌جایی که بازخوردهای وارد شده به این سریال تلویزیونی اصلا جالب نبود، خیلی راحت می‌توان حدس زد که عدم برگشت آیدل برای فصل دوم از نارضایتی عموم مخاطبان سرچشمه می‌گیرد.

در همین راستا سخنگوی شبکه HBO طی بیانیه‌ای اعلام داشت:

سریال The Idol یکی از تنش‌زاترین برنامه‌های اوریجینال HBO بود و ما از استقبال بسیار زیاد مخاطبان خرسندیم. پس از تفکر و بررسی‌های زیاد، HBO و همچنین سازندگان و تهیه‌کنندگان تصمیم گرفتند که این سریال را برای فصل دوم ادامه ندهند. ما از سازندگان، بازیگران و تمام تیم به‌خاطر کار خارق‌العاده‌شان سپاسگزاریم.

سریال The Idol

سم لوینسون خالق سریال Euphoria به همراه ایبل تسفی (یا همان The Weeknd) و رضا فهیم ساخت سریال آیدل را بر عهده گرفته بودند که پخش آن در ماه ژوئن از شبکه اچ‌بی‌او شروع شد و پس از ۵ اپیزود به پایان رسید. این سریال داستان خواننده‌ای به نام جاسلین ستاره نوظهور پاپ را روایت می‌کند که پس از مرگ مادرش با یک فروپاشی عصبی مواجه شده است. همین مساله هم باعث می‌شود که تور موسیقی او که مدت‌ها برای آن برنامه‌ریزی شده لغو شود. در حالی که جاسلین سعی دارد تا دوباره در مسیری موفق برای حرفه‌اش قدم بگذارد با یک مالک کلوپ شبانه به نام تدروس که رهبر فرقه‌ای مرموز است آشنا می‌شود.

جالب است بدانید این سریال در ابتدا برای پخش در طول ۶ اپیزود برنامه‌ریزی شده بود. با این حال در سال ۲۰۲۲ بود که سازندگان تصمیم گرفتند تا یک بازنگری حول این پروژه داشته باشند و این‌چنین شد که در نهایت تعداد قسمت‌ها به ۵ کاهش یافت.

در اخبار مرتبط خواندیم این عنوان به بدترین سریال تاریخ HBO‌ تبدیل شده است. ۱۰۶ سریال از HBO در سایت راتن تومیتوز لیست شده‌اند که آیدل با کسب امتیاز ۱۹٪ در آخرین رتبه قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اندآثاری که حواشی زیادی داشتند
۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اند


گیمزکام ۲۰۲۳ ؛ نمایش اختصاصی لایز آو پی چطور بود؟

تاریخ عرضه بازی روگ لایک Hellboy Web of Wyrd مشخص شد - شرکت آچومنت
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب روی تصویر کلیک کنید
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 29 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.