اچیومنت سریال Obi-Wan Kenobi قرار بود یک سه‌گانه سینمایی باشد - شرکت آچومنت

سریال Obi-Wan Kenobi قرار بود یک سه‌گانه سینمایی باشد

استوارت بیتی، نویسنده سریال Obi-Wan Kenobi به تازگی فاش کرد که این داستان در ابتدا برای اکران در سینماها برنامه‌ریزی شده بود.

بیتی در مصاحبه با The Direct همچنین در مورد اینکه چگونه فیلم لغو شده اوبی وان کنوبی در ابتدا به عنوان یک سه‌گانه برنامه ریزی شده بود، صحبت کرد و اشاره کرد که کدام بخش‌های داستانی حذف شده می‌توانند در فصل دوم سریال روایت شوند.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم

پس از استقبال سرد تماشاگران از فیلم اسپین‌آف Solo، دیزنی تصمیم گرفت پروژه سینمایی اوبی وان کنوبی را متوقف کند. زمانی که سرویس دیزنی پلاس لانچ شد و قطار جنگ ستارگان با سریال The Mandalorian به مسیرهای جدید و هیجان‌انگیز رفت، قرار شد اوبی وان کنوبی نیز به صورت یک سریال ساخته شود.

استوارت بیتی اولین نویسنده‌ای بود که روی پروژه Obi-Wan Kenobi، زمانی که قرار بود یک فیلم سینمایی باشد، کار کرده بود. به همین خاطر او به عنوان نویسنده قسمت‌های ۱، ۲، ۳ و ۶ این سریال شناخته می‌شود.

آنطور که بیتی توضیح می‌دهد، سریال ساخته شده توسط کارگردان دبرا چاو بر اساس اولین داستانش بوده اما او مستقیما با پروژه دیزنی پلاس همکاری نکرده است.

من فیلم‌نامه‌ای را نوشتم که سریال را بر اساس آن ساختند. حدود یک سال-یک سال و نیم روی آن کار کردم و زمانی که بعد از اکران Solo تصمیم گرفتند دیگر فیلم اسپین‌آف نسازند، پروژه را رها کردم و به سراغ کارهای دیگر رفتم.

جوبی [هارولد، نویسنده اصلی] آمد و فیلم‌نامه‌های من را گرفت و آن را از دو ساعت به شش ساعت تبدیل کرد. بنابراین من اصلا با آن‌ها کار نکردم، تنها از اسم من به عنوان نویسنده قسمت‌ها یاد شده، زیرا همه‌چیز را من نوشته بودم.

سریال Obi-Wan Kenobi

نکته جالب این است که فیلم کنار گذاشته شده Obi-Wan Kenobi در واقع به عنوان اولین قسمت از یک سه‌گانه برنامه ریزی شده بود و بیتی می‌گوید که از قبل می‌دانست که در قسمت‌های بعدی اسپین‌آف، استاد جدای را به کدام سمت هدایت کند.

بنابراین زمانی که داستان اوبی وان خودم را برای استودیو Lucasfilm مطرح کردم، گفتم «در واقع سه داستان در اینجا وجود دارد. زیرا سه تکامل مختلف وجود دارد که شخصیت باید انجام دهد تا از اوبی وان به بن برسد». اولین فیلم همان چیزی بود که در سریال دیدیم.

در حالی که کارگردان چاو قبلا گفته بود سریال Obi-Wan Kenobi به عنوان یک مینی سریال در نظر گرفته شده، کاتلین کندی، تهیه‌کننده جنگ ستارگان گمان می‌کند اگر طرفداران واقعا چنین چیزی را بخواهند، فصل دوم می‌تواند اتفاق بیفتد.

با توجه به اینکه این سریال برخی از رکوردهای بینندگان را در سرویس دیزنی پلاس شکست، ساخت فصل بعدی در این شرایط بعید به نظر نمی‌رسد. البته نمی‌توان گفت که آیا فصل دوم اوبی وان کنوبی از برنامه اولیه بیتی برای این شخصیت پیروی می‌کند یا خیر. باید منتظر آینده ماند و دید.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 29 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.