اچیومنت سرویس استریم جدید HBO و برادران وارنر دیسکاوری به زودی رونمایی می‌شود - شرکت آچومنت

سرویس استریم جدید HBO و برادران وارنر دیسکاوری به زودی رونمایی می‌شود

طبق گزارش رسانه‌ی نیویورک تایمز، به نظر می‌رسد سرویس استریم محتوای سینمایی و تلویزیونی جدید کمپانی برادران وارنر دیسکاوری به زودی رونمایی خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

این سرویس که پس از ادغام شرکت دیسکاوری و وارنر مدیا در دست توسعه بوده است برای رقابت با نتفلیکس آماده می‌شود. بدین ترتیب دو سرویس HBO Max و Discovery+ با یکدیگر ادغام خواهند شد و گفته می‌شود از این پس تحت عنوان یک سرویس واحد به نام Max به کار خود ادامه خواهند داد. دیوید زاسلاو؛ مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری وعده داده این سرویس قرار است تبدیل به یکی از بهترین نمونه‌های استریم محتوا در جهان تبدیل شود.

طبق این گزارش این سرویس جدید قرار است در روز چهارشنبه توسط مدیران کمپانی برادران وارنر دیسکاوری رونمایی شود. در نتیجه سرویس جدید در کنار دارا بودن کاتالوگ عظیم سریال‌های HBO از سریال‌های سرویس دیسکاوری نظیر Fixer Upper برخوردار خواهد بود. سرویس Max قرار است علاوه بر ترکیب این دو پلتفرم، به صورت جدی بر محتوای سینمایی و تلویزیونی تمرکز داشته باشد و آن را گسترش دهد.

نیویورک تایمز اظهار داشته هزینه ماهانه این سرویس جدید حدودا ۱۶ دلار (برابر با قیمت فعلی سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس) خواهد بود. البته احتمالا شاهد پلن‌های قیمتی مختلفی باشیم که گفته می‌شود شامل گزینه‌های ارزان‌ترِ همراه با تبلیغات نیز خواهد بود. همچنین اعلام شده رونمایی از سرویس جدید طی رویدادی که مدت زمان آن به بیش از یک ساعت می‌انجامد صورت می‌گیرد و در این نمایش خبری از هنرپیشه و ستاره‌های مشهور نخواهد بود. در عوض تمرکز اصلی بر نام‌گذاری سرویس جدید، سطوح مختلف قیمت، ارتقاهای اعمال‌شده و معرفی فیلم و سریال‌های جدید معطوف می‌شود.

سرویس استریم جدید HBO و برادران وارنر دیسکاوری به زودی رونمایی می‌شود - شرکت آچومنت

کمپانی برادران وارنر دیسکاوری سال سختی را پشت سر گذاشته است؛ از اخراج کارمندان بخش‌های مختلف گرفته تا کنار گذاشتن بسیاری از پروژه‌ها و تجدید نظر در بسیاری از استراتژی و تصمیمات، همه باعث شده‌اند تا این شرکت اخیرا وضعیت خوبی نداشته باشد. با این حال به‌نظر می‌رسد تغییر مسیر و مدیریت‌های جدید بالاخره دست به کار شده و حال به دنبال یک تغییر اساسی هستند.

در حال حاضر می‌دانیم مشترکین دیسکاوری پلاس پس از ادغام این دو سرویس، اشتراک خود را حفظ خواهند کرد. چرا که این پلتفرم استریم حتی پس از آغازبه‌کار Max به عنوان یک سرویس استریم مستقل راه خود را ادامه می‌دهد. با این حال این موضوع هنوز در رابطه با مشترکین فعلی HBO Max مشخص نشده است؛ آیا آن‌ها به صورت رایگان به Max انتقال داده می‌شوند یا باید هزینه‌ی اضافه‌ای بپردازند؟

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

مشخصات موردنیاز بازی Dead Island 2 اعلام شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 12 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.