اچیومنت سرورهای بازی The Day Before یک ماه دیگر خاموش می‌شوند - شرکت آچومنت

سرورهای بازی The Day Before یک ماه دیگر خاموش می‌شوند

بازی The Day Before را می‌توان بزرگ‌ترین ناامید سال ۲۰۲۳ دانست که بیشتر از هر چیزی به کلاه‌برداری نزدیک بود و سرورهای آن نیز به زودی از دسترس خارج می‌شوند. 

هفته پیش شاهد تعطیل شدن استودیو Fntastic بودیم و بازی The Day Before نیز به صورت کامل از استیم حذف شد. با این وجود هزاران نفر این بازی را خریداری کرده بودند و تنها تا ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) فرصت تجربه آن را خواهند داشت. البته دلیل خاصی برای تجربه The Day Before وجود ندارد و پشتیبانی از آن نیز هفته پیش به اتمام رسیده بود.

به نظر می‌رسد که کمپانی Mytona تلاش می‌کند تا پول بازیکنان را به آن‌ها بازگرداند و در کنار استیم باید پروسه ریفاند را طی کند. با توجه به اینکه تیمی برای پشتیبانی از The Day Before وجود ندارد، ادامه فعالیت برای این عنوان ممکن نیست و به نظر نمی‌رسد که هیچ بازیکنی هم علاقه به تجربه آن داشته باشد. 

بازی Day Before

 این عنوان در روز عرضه ۳۸ هزار بازیکن همزمان داشت که با توجه به قیمت گذاری ۴۰ دلاری آن، یعنی پول زیادی نصیب استودیو شده است. این عنوان با تریلر خود توانسته بود توجه خیلی‌ها را به خود جلب کند، اما بازی عرضه شده در استیم ناقص و پر از مشکلات فنی بود. نکته عجیب این است که دلال‌ها The Day Before را به قیمت ۲۰۰ یورو می‌فروشند!

شما برای اطلاع از همه چیز درباره این عنوان می‌توانید مقاله «تمامی حواشی The Day Before – از انتظارات بالای طرفداران تا سقوط!» را مطالعه کنید.


ده تا از بازی‌هایی که با ذهن ما بازی می‌کنن 

سرورهای بازی The Day Before یک ماه دیگر خاموش می‌شوند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 32 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 22 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.