اچیومنت سالگرد ۵۰ سالگی آتاری بیش از ۹۰ عنوان را گرد هم خواهد آورد - شرکت آچومنت

سالگرد ۵۰ سالگی آتاری بیش از ۹۰ عنوان را گرد هم خواهد آورد

با ۵۰ سالگی آتاری در سال جاری، مالک فعلی این برند قصد دارد با عرضه مجموعه‌ای این مناسبت را جشن بگیرد که پنج دهه از بازی‌ها را گرد هم می‌آورد.

مجموعه جشن ۵۰ سالگی برند آتاری با بیش از ۹۰ بازی بسته بندی شده و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. بازی‌ها همگی دچار ارتقای سطح کیفی برای رسیدن به استانداردهای روز می‌شوند و این بسته بندی شامل عناوینی است که از پلتفرم‌هایی مثل Atari Arcade، ۲۶۰۰، ۵۲۰۰، ۷۸۰۰، و رایانه‌های هشت بیتی آتاری به‌علاوه Jaguar و Lynx استخراج شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

آتاری استودیو Digital Eclipse را که بیشتر به خاطر توسعه The Disney Afternoon Collection و مجموعه ۳۰ سالگی Street Fighter شناخته می‌شود استخدام کرده تا بر این پروژه نظارت کند. وِید روزن، مدیر عامل آتاری در این باره به گیم اینفورمر گفت:

وقتی صحبت از شبیه‌سازی یا بازگرداندن آثار کلاسیک یا انجام هر نوع بازسازی یا بازنگری به میان می‌آید، بعید می‌دانم انتخابی بهتر از Digital Eclipse برای این کار وجود داشته باشد، بنابراین آن‌ها همیشه در اولویت ما قرار داشتند.

آتاری هنوز فهرستی کامل از بازی‌هایی که در این مجموعه حضور دارند به اشتراک نگذاشته، اما علاوه بر بسیاری از بازی‌های کلاسیک، این اثر شامل شش بازی جدید است که با الهام از سبک‌های قدیمی ساخته شده‌اند.

یکی از آن‌ها دنباله‌ای بر Haunted House در سال ۱۹۸۱ برای Atari 2600 است. این بازی از گرافیک‌ مدرن مبتنی بر واکسل سه‌بعدی و مراحل جدید برای کاوش بازیکنان بهره می‌برد. دیگر بازی‌های جدید عبارتند از:

  • Swordquest: AirWorld
  • VCTR-SCTR
  • Neo Breakout
  • Quadratank
  • Yars’ Revenge Reimagined
آتاری

مجموعه جشن ۵۰ سالگی برند آتاری همچنین دارای خطوط زمانی تعاملی (Interactive Timelines) است که اطلاعات مفصل تاریخی، آثار تاریخی هنری دیجیتالی، مصاحبه‌های ویدیویی و حتی عناوین قابل بازی را ارائه می‌دهد که می‌توانید بلافاصله پس از مواجهه با این آثار در خط زمانی، آن‌ها را فعال کنید.

Atari 50: The Anniversary Celebration در زمستان ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:ویجی لاگ: ریمیک، ریمستر، ریبوت و کالکشن چطور در صنعت بازی‌های ویدیویی راه پیدا کردند؟دوباره میسازمت بازی!
ویجی لاگ: ریمیک، ریمستر، ریبوت و کالکشن چطور در صنعت بازی‌های ویدیویی راه پیدا کردند؟


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 30 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.