اچیومنت سازندگان Starfield صدها ایده برای بازی داشتند که موفق به اجرای آن‌ها نشدند - شرکت آچومنت

شاید برخی از آن‌ها را در بسته الحاقی بازی ببینیم؟

سازندگان Starfield صدها ایده برای بازی داشتند که موفق به اجرای آن‌ها نشدند

Starfield جدیدترین ساخته استودیوی بازی‌سازی بتسدا اخیرا منتشر شد و در این مدت توانسته بیش از ۶ میلیون بازیکن را جذب خود کند و در صدر جدول فروش فیزیکی در بریتانیا قرار بگیرد.

این عنوان که برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار گرفته، به مدت ۸ سال در دست ساخت بود و همانطور که معمولا در صنعت بازی اتفاق می‌افتد، برخی از طرح‌ها و ایده‌ها به اثر نهایی نرسیدند.

تاد هاوارد، کارگردان Starfield، به تازگی در مورد چالش‌هایی که سازندگان در ساخت بازی با آن مواجه بودند، از جمله اینکه چگونه همه‌گیری COVID-19 بر روند توسعه تاثیر گذاشت، با واشنگتن پست صحبت کرده است.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!

تاریخ اصلی عرضه در نوامبر ۲۰۲۲ با در نظر گرفتن «آماده‌سازی‌های زیاد» تعیین شد، اما همانطور که زمان پیش رفت، سازندگان چند درصد عقب افتادند و زمانی که مقیاس بازی را در نظر گرفتند، مشخص شد این چند درصد، زمان زیادی می‌طلبد. تاد هاوارد گفت تاخیر در عرضه، «کار درستی بود که باید انجام می‌گرفت تا زمان لازم را به ما بدهد».

Starfield

اما «صدها طرح و ایده» که استودیو برای Starfield در نظر داشت و به بازی نهایی نرسیدند، چه شدند؟ به گفته هاوارد، بازسازی پسا آخرالزمانی شهر واشنگتن دی‌سی از Fallout 3 مورد بحث قرار گرفته بود.

ما برنامه‌ریزی‌های زیادی کردیم و همگی از دست رفتند. می‌دانستیم که می‌خواهیم بخش‌هایی از موتور ساخت را بازنویسی کنیم، بنابراین شروع به ساخت فناوری برای سیارات و فضای خارج از جو زمین، روی موتور و رندر قبلی خود کردیم.

در مورد آینده Starfield باید گفت که یک بسته الحاقی در حال توسعه است، همانند اکسپنشن Shattered Space. هنوز جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار آن به اشتراک گذاشته نشده، اما هاوارد تایید کرد ابزار کامل مادینگ سال آینده عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:آموزش دریافت سفینه‌های فضایی رایگان در استارفیلدپول‌های خود را در استارفیلد هوشمندانه خرج کنید!
آموزش دریافت سفینه‌های فضایی رایگان در استارفیلد


کانتر استرایک ۲ چه فرقی کرده؟

حجم بازی Mortal Kombat 1 لو رفت - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 51 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 12 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.