اچیومنت سازندگان عنوان کنسل شده Prey 2 روی Redfall کار می‌کنند - شرکت آچومنت

سازندگان عنوان کنسل شده Prey 2 روی Redfall کار می‌کنند

کمپانی بتسدا و استودیوی آرکین هردو تایید کردند که استودیوی راندهاوس (Roundhouse) در توسعه بازی Redfall همکاری می‌کند. این خبر مدتی پیش در توییتِ منتشر شده توسط استودیوی آرکین درکنار نمایش گیمپلی بازی در مراسم ایکس باکس و بتسدا اعلام شد، اما از آن‌جایی که در جریان مراسم سامر گیم فست قرار داشتیم، ریز جزئیات خبر فراموش شده بود. حال هاروی اسمیت، کمک کارگردان خلاق بازی به واسطه ایمیلی به طرفداران روی این قضیه تاکید کرد و گفت:

مطلب پیشنهادی:چطور از لپ‌تاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس استفاده کنیم؟از لپ‌تاپ به عنوان مانیتور پرتابل استفاده کنید
چطور از لپ‌تاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس استفاده کنیم؟

تیم توسعه بازی Redfall در شعبه آستین استودیوی آرکین درکنار همکارانمون در استودیوی راندهاوس در تلاش هستند تا تمام نبوغ خود را در این بازی به نمایش بگذارند و قصد دارند ردفال را به بهترین عنوانی که در توان دارند تبدیل بکنند. بهترین بازی که آن‌را می‌توان در هر دو حالت تک و چند نفره تجربه کرد.

استودیوی راندهاوس در سال ۲۰۱۹ تاسیس شد، گرچه از سال ۱۹۹۷ تحت عنوان Human Head درحال فعالیت بود. استودیوی هیومن هد بیشتر بخاطر بازی Prey که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد معروف است. این استودیو درجریان جدال حقوقی با Ragnarok Game LLC، ناشر بازی Rune II، مجبور شد تا تمامی فعالیت‌های خود را متوقف کند و پس از مدتی به ناچار، استودیو به طور کامل منحل شد اما ظرف چندروز، بیشتر کارمندان استودیو در کمپانی بتسدا تحت اسم راندهاوس شروع به فعالیت کردن.

Redfall

این که درحال حاضر راندهاوس مشغول کار روی چه پروژه‌ای هست همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و حتی پس از خریداری شدن بتسدا و کمپانی مادر آن‌ها یعنی زنیمکس توسط مایکروسافت، بازهم جزئیاتی از فعالیت‌های این استودیو مشخص نشده است. همچنان مشخص نیست که راندهاوس درکنار کمک به ساخت Redfall مشغول کار روی بازی دیگری باشد یا خیر. پیش‌تر، استودیوی هیومن هد در سال ۲۰۱۴ مشغول کار روی Prey 2 برای بتسدا بود که متاسفانه پس از مدتی توسعه این عنوان لغو شد. گرچه بعدها استودیوی آرکین در سال ۲۰۱۷ بازی محبوبی با نام Prey منتشر کرد که عنوانی مجزا در مقایسه با نسخه ۲۰۰۶ به حساب می‌آید. اما تا به امروز، کاربران حسرت عرضه نسخه دوم و دنباله نسخه ۲۰۰۶ را می‌خورند.

مطلب پیشنهادی:Quick Resume اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟برو، هر موقع خواستی برگرد!
Quick Resume اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟


ویجی موبایل: چطوری تو پابجی موبایل حرفه بشیم و بهترین بازی‌های دیتادار موبایل

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 24 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.