اچیومنت سازنده Warframe بازی جدید Soulframe را معرفی کرد - شرکت آچومنت

سازنده Warframe بازی جدید Soulframe را معرفی کرد

استودیو دیجیتال اکستریم (Digital Extremes)، سازنده Warframe، از بازی جدید خود به نام سول فریم (Soulframe) رونمایی کرده است.

Soulframe با الهام از انیمه شاهزاده مونونوکه ساخته شده و در یک دنیای فانتزی جریان دارد که جهان آینه‌ای Warframe محسوب می‌شود. سول فریم یک بازی رایگانِ جهان باز است که روی موضوعاتی مثل طبیعت، بازسازی و اکتشاف تمرکز دارد. در Soulframe خود جهان به نوعی از آنچه به سرش آمده عصبانی است. کارگردان خلاق بازی اعلام کرد:

برای جهان‌سازی و عناصر موضوعی Soulframe، ما واقعا به دنبال علاقه‌مندی‌های دوران کودکی خود بودیم و از دنیای فانتزی پیچیده‌ای الهام گرفتیم که در دوران بچگی عاشق آن شدیم. تیم ما واقعا به ایده برخورد طبیعت و انسان علاقه‌مند است و در عین حال با ایده‌های بازسازی و اکتشاف از دیدگاه خودمان نیز کار می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

Soulframe هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و در سال ۲۰۱۹ تیم کوچکی کار روی مفاهیم اساسی آن را آغاز کرد. شباهت سول‌فریم با Warframe این است که روی گیم‌پلی کو-آپ تمرکز دارد و محیط‌های بازی نیز تصادفی تولید می‌شوند. از طرف دیگر تفاوت‌های زیادی نیز بین دو بازی وجود دارد و کارگردان بازی در بار این موضوع گفت:

در حالی که Warframe روی تیراندازی متمرکز است، بازی جدید روی مبارزه از نزدیک با سلاح‌های سرد تمرکز دارد. در حالی که Warframe فوق‌العاده سریع و سرعت آن دیوانه‌کننده است، بازی جدید بسیار کند و سنگین خواهد بود. اما هر دو بازی ژانر مشابهی دارند که ما در آن تجربه زیادی داریم.


چرا بازی‌های موبایلی انقدر درآمد دارن؟

تماشای ویدیو از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 147 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.