اچیومنت سازنده Texas Chain Saw Massacre عرضه آن روی گیم پس را اقدامی واضح می‌داند - شرکت آچومنت

سازنده Texas Chain Saw Massacre عرضه آن روی گیم پس را اقدامی واضح می‌داند

یکی از اولین و بزرگ‌ترین چالش‌هایی که هر بازی چندنفره در هنگام عرضه با آن روبرو می‌شود، جذب پایه بازیکنان قابل‌توجه است. برای سازندگانی که سعی می‌کنند تجربه‌های خود را در این فضا تجربه کنند، گیم پس یک راهکار عالی است. The Texas Chain Saw Massacre، عنوان دیگری بوده که از این رویکرد استفاده کرده و به گفته سازندگان، تصمیم راحتی بوده است.

وس کلتنر، مدیرعامل و رئیس Gun Interactive، در مصاحبه‌ای با GamingBolt، در مورد تصمیم آن‌ها در رابطه با دسترس قرار دادن بازی از طریق گیم پس در زمان لانچ صحبت کرد و گفت که این یک «تصمیم واضح و مبرهن» بود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکنتجربه هیجان‌انگیز آکروفوبیا
نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکن

کلتنر گفت دسترسی به کل پایه بازیکنان مشترک Game Pass در زمان عرضه، فرصت بسیار خوبی داد که هرگز آن را از دست نمی‌دادند:

برای داشتن این تعداد بازیکن بالقوه، پر کردن سرورها برای سریع برگزار کردن مسابقات و گردش مالی به یک بازی جدید، بسیار مهم است. هیچکس نمی‌خواهد در یک سرور خالی بنشیند و منتظر پر شدن آن شود. شراکت با مایکروسافت و دسترسی پیدا کردن میلیون‌ها نفر در گیم پس برای ما تصمیم ساده‌ای بود.

البته جذب تعداد بازیکنان بالا در روزهای اولیه پس از انتشار، تنها شروع هر بازی چندنفره محوری مانند The Texas Chain Saw Massacre است و اینکه چقدر بازی واقعا موفق خواهد بود، احتمالاً به این بستگی دارد که آیا می‌تواند آن‌ها را پس از لانچ نیز علاقه مند نگه دارد یا خیر.

Texas Chain Saw

اما تا آنجا که به آمار و ارقام زمان انتشار مربوط می‌شود، سرویس گیم پس در پر کردن لابی‌ها با بازیکنان بیشتر، نسبت به اثری که در شرایط معمولی عرضه می‌شود، موقعیت بهتری به بازی می‌دهد.

The Texas Chain Saw Massacre قرار است در ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شود. از اینجا می‌توانید سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در پی‌سی را بررسی کنید. در PS5 و Xbox Series X، با نرخ ۴K/30 FPS یا ۱۰۸۰p/60 FPS اجرا خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکمبا فردی کروگر و جیسون های عصر مدرن آشنا شوید
بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکم


ویجی‌لاگ پلاسمدرن وارفر ۳ و معرفی ناامیدکننده رد دد ردمپشن

ویدئویی از ۱۳ دقیقه ابتدایی بازی The Lords of the Fallen منتشر شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 16 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.