اچیومنت سازنده Lord of the Rings: Gollum از بسته الحاقی پولی بازی دفاع کرد - شرکت آچومنت

سازنده Lord of the Rings: Gollum از بسته الحاقی پولی بازی دفاع کرد

استودیو Daedalic، سازنده بازی The Lord of the Rings: Gollum از تصمیم خود برای قرار دادن زبان الف‌ها در بسته الحاقی پولی دفاع کرد و گفت که مخصوص «طرفداران واقعی تالکین» است.

با این حال، در ادامه اضافه کردند که حتی بدون DLC، بازیکنان «گهگاهی» زبان Sindarin را می‌شنوند، اما این گزینه را نخواهند داشت که تمام شخصیت‌های الف به این زبان صحبت کنند.

برخی در ابتدا معتقد بودند که بسته الحاقی سینداری در انحصار نسخه Gollum: Precious Edition خواهد بود که قیمت آن ۱۰ پوند بیشتر از نسخه استاندارد بازی است.

مطلب پیشنهادی:بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیزجنگ‌جویانی که از خاطرمان پاک نمی‌شوند
بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیز

اما اکنون Daedalic اکنون به صراحت اعلام کرده که این زبان و همچنین هر چیز دیگری که در نسخه Precious Edition قرار دارد، به صورت جداگانه فروخته خواهد شد. اگرچه اضافه کرد که نسخه گران‌تر بازی، بهترین قیمت را به بازیکنان ارائه خواهد داد.

این استودیو در بیانیه‌ای به Eurogamer گفت:

الف‌ها در بازی هر از گاهی به زبان [بومی] خود صحبت می‌کنند. علاوه بر این، بسته الحاقی Sindarin خطوط سینداری اضافی را به برخی از شخصیت‌های پس‌زمینه اضافه می‌کند.

سپس Daedalic این نگرانی را برای آن دسته از بازیکنانی که بسته سینداری را ندارند، تجربه کمتری خواهند داشت، کم اهمیت جلوه داد و تصمیم برای قرار دادن آن در بسته الحاقی پولی را توجیه کرد.

این DLC برای طرفداران واقعی تالکین است که می‌خواهند خود را بیشتر از همیشه در دنیای سرزمین میانه غرق کنند. استودیو به همین منظور قدم‌های بیشتری برداشت و صداپیشگان حرفه‌ای را استخدام کرد که توسط کارشناسان ما با زبان سینداری آموزش دیدند.

The Lord of the Rings: Gollum

این بیانیه همچنین اضافه کرد که دیالوگ‌های بسته الحاقی زمانی که گالم در سرتاسر سرزمین میانه سفر می‌کند، شنیده می‌شود. در بازی اصلی، احتمالاً این دیالوگ‌ها به هر زبانی که بازیکن انتخاب کرده باشد، شنیده می‌شود.

اگر نسخه Precious Edition بازی را خریداری کنید، یک نمایش هنری درون بازی، Lore اضافه و موسیقی متن را نیز دریافت خواهید کرد. هرکسی که بازی را به هر نسخه‌ای پیش‌خرید کند، موارد بیشتری دریافت خواهد کرد، از جمله «شش حالت و گفته نمادین گالم».

The Lord of the Rings: Gollum قرار است در روز ۲۵ می (۴ خرداد) عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Lord of the Rings | قسمت ششمبسیار متمرکزتر و حتی تماشایی‌تر
نقد سریال The Lord of the Rings | قسمت ششم


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

بازی The Sims 4 بیش از ۷۰ میلیون بازیکن داشته است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 19 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.