اچیومنت سازنده ابزار تقلب بازی Destiny 2 هزینه‌های خسارت را به بانجی می‌دهد - شرکت آچومنت

سازنده ابزار تقلب بازی Destiny 2 هزینه‌های خسارت را به بانجی می‌دهد

Bungie در دعوی حقوقی برنده شد که در نتیجه یک شرکت تقلب بازی Destiny 2 به آن‌ها ۱۳.۵ میلیون دلار خسارت پرداخت می‌کند. استودیو سازنده دستینی در آگوست ۲۰۲۱ شکایتی را تنظیم و ادعا کرد که نرم افزار تقلب Elite Boss Tech کپی رایت بازی Destiny 2 را نقض کرده است.

آنطور که TorrentFreak گزارش کرده، این دعوی اکنون با توافق هر دو طرف برای پایان دادن به اختلاف پایان یافته است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان

در نتیجه این توافق، Elite Boss Tech مبلغ ۱۳.۵ میلیون دلار خسارت طبق قانون پرداخت خواهد کرد و از ایجاد، توزیع یا در دسترس قرار دادن هر گونه نرم‌افزار در آینده که حقوق بانجی را نقض کند، منع شده است.

Elite Boss Tech پذیرفت که نرم افزار تقلب آن‌ها کدی را داخل برنامه‌نویسی Destiny 2 تزریق می‌کرد و دارای یک رابط کاربری گرافیکی بود که با کد یکپارچه می‌شد. این امر موجب ایجاد یک اثر مشتق (Derivative) بدون مجوز می‌شد و بنابراین به عنوان نقض قانون کپی‌رایت به حساب می‌رفت.

Elite Boss Tech همچنین اعتراف کرد که نرم افزار آن‌ها اقدامات ضد هک بانجی را دور می‌زد که نقض قوانین ضد دور زدن DMCA است.

Halo Infinite
Elite Boss Tech همچنان به فروش تقلب بازی‌های دیگر از جمله Halo Infinite ادامه می‌دهد

طبق یک بررسی قدیمی در وب‌سایت Elite Boss Tech، تقلب‌های Destiny 2 به بازیکنان امکان دسترسی به aimbot، رادار و یک پیام هشدار را می‌داد که به بازیکنان نشان می‌داد دشمنی که به آن‌ها شلیک کرده، در کجای نقشه قرار دارد.

این شرکت هنوز برای بازی‌های دیگری از جمله Halo Infinite، CSGO، Dead by Daylight، Apex Legends و Warframe تقلب می‌فروشد.

این سایت هک‌های فردی را به صورت اشتراک به قیمت ۱۹.۹۵ دلار کانادا در ماه می‌فروشد، یا یک «اشتراک VIP» که دسترسی به تقلب‌های بیش از ۲۰ بازی را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در ماه ارائه می‌دهد.

با این حال، توافق در دادخواست تعیین کرد که هر بار دانلود از تقلب‌های Destiny 2 شامل خسارت قانونی ۲۰۰۰ دلاری است. با توجه به اینکه این چیت‌ها ۶۷۶۵ بار دانلود شدند، در مجموع میزان خسارت به ۱۳,۵۳۰,۰۰۰ دلار رسید.

این توافق دعوی آخرین نمونه از سرکوب کردن هکرها توسط ناشران بازی‌های ویدیویی است. در اوایل سال جاری، گری باوزر به‌عنوان عضوی از یک گروه هکری به نام Team-Xecuter به ۴۰ ماه زندان محکوم شد. او در سال ۲۰۱۳ شروع به ساخت و فروش دستگاه‌های دور زدن کرده بود که کاربران را قادر می‌ساخت تا رام‌های غیرقانونی را روی کنسول‌ها، از جمله نینتندو سوییچ و ۳DS بازی کنند.

وکیل نینتندو محکومیت باوزر را «فرصتی منحصر به فرد» برای ارسال پیام در مورد دزدی غیرقانونی توصیف کرده بود.


Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه می‌دهند!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 21 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.