اچیومنت ساخت بازی Star Wars Jedi 3 تایید شد - شرکت آچومنت

ساخت بازی Star Wars Jedi 3 تایید شد

چند ماهی از عرضه بازی نسخه دوم استار وارز جدای سروایور گذشته و اکنون استودیو ریسپاون ساخت Star Wars Jedi 3 را آغاز کرده است.

این خبر توسط استودیو ریسپاون اینترتینمنت یا الکترونیک آرتز اعلام نشده است، بلکه کامرون موناگان (Cameron Monaghan)، بازیگر کل کستیس، این کار را انجام داده است. این بازیگر با حضور در اوکالا کامیک کان اعلام کرد که صحبت‌هایی با استودیو برای ساخت نسخه سوم بازی جنگ ستارگان جدای داشته است.

مطلب پیشنهادی:غمگین‌ترین مرگ‌های سینماییغم‌انگیزترین مرگ‌ها
غمگین‌ترین مرگ‌های سینمایی

به نظر می‌رسد که استودیو در حال حاضر مشغول ایده پردازی و برنامه‌ریزی برای Star Wars Jedi 3 باشد و بازی وارد فاز جدی توسعه نشده باشد. یکی از موضوعاتی که از حالا باید مشخص شود، فردی است که هدایت تیم توسعه دهنده را برعهده خواهد گرفت. همانطور که می‌دانید استیگ آسموسن، کارگردان Star Wars Jedi، چندی پیش از ریسپاون جدا شد.

بازی Star Wars Jedi 3

با توجه به موفقیت‌ها و فروش خوب نسخه دوم، اصلا جای تعجب ندارد که الکترونیک آرتز اجازه ساخت بازی Star Wars Jedi 3 را سریع صادر کند. همچنین این سری از اول قرار بود یک سه‌گانه باشد و چندی پیش استیگ آسموسن این موضوع را تایید کرده بود. استودیو ریسپاون حداقل دو پروژه دیگر از جنگ ستارگان در دست ساخت دارد که یکی از آن‌ها یک بازی شوتر اول شخص و دیگری در ژانر استراتژیک است. 

بین دو بازی Star Wars Jedi Fallen Order و Star Wars Jedi Survivor چهار سال زمان وجود داشت و اگر این چرخه زمانی برای نسخه سوم تکرار شود، نسخه سوم استار وارز جدای در سال ۲۰۲۷ برای ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Mandalorian | فصل سوم (قسمت اول)بازگشت کابوی فضایی و بچه بامزه
نقد سریال The Mandalorian | فصل سوم (قسمت اول)


آیفون ۱۵ می خواد جای کنسول و پی سی رو بگیره؟

ساخت بازی Star Wars Jedi 3 تایید شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 24 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.