اچیومنت زمان برگزاری رویداد تابستانی بندای نامکو مشخص شد - شرکت آچومنت

زمان برگزاری رویداد تابستانی بندای نامکو مشخص شد

استودیوی بازی‌سازی بندای نامکو (Bandai Namco) اعلامیه‌ای در خصوص «رونمایی‌های هیجان‌انگیز» برای رویداد تابستانی خودش که بخشی از نمایشگاه Anime Expo 2023 خواهد بود، منتشر کرده است.

در چند هفته گذشته، تعدادی از بازی‌سازان و ناشران اطلاعاتی مختلفی از برنامه‌های خود برای حضور در همایشگاه Anime Expo 2023 اعلام و منتشر کرده‌اند که در کنار آن‌ها، استودیوی بازی‌سازی بندای نامکو هم حضور دارد. این شرکت ژاپنی قرار است رویداد تابستانی خودش را در این همایشگاه برگزار کند که تاریخ دقیق آن ۱ جولای ۲۰۲۳ برابر با ۱۰ تیر ۱۴۰۲ خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانی‌هایی که سونی درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کند
مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!

مخاطبان می‌توانند از ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی تا ۷:۳۰ غروب به تماشای این رویداد بپردازند. البته که ساعت‌های تراز شده به اوقات دیگر جهانی مشخص نشده و مخاطبانی که در کشورها و مناطق حضور دارند، باید ساعت خودشان را با تبدیل کردن به زمان دقیق، کوک کنند. رویداد تابستانی باندای نامکو حدودا ۹۰ دقیقه طول خواهد کشید و در آنجا قرار است اطلاعات تکمیلی در خصوص برخی از بازی‌ها مثل Naruto، Baten Kaitos، SAND LAND، Sword Art Online و غیره به دست مخاطبان برسد.

باندای نامکو

استودیو بندای نامکو همچنین قول داده تا در این رویداد ۹۰ دقیقه‌ای از اعلامیه‌ها و رونمایی‌های هیجان‌انگیز مربوط به بازی‌های ویدیویی دیگر هم رونمایی کند؛ بنابراین می‌توان حدس زد که عناوین دیگری به جز محصولات یادشده در پاراگرف بالا، در رویداد مذکور حضور داشته باشند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت شرکت آچومنت را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه نمایید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remakeطلای جلاخورده
بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remake


تماشا کنید: با این بازی‌ها تابستونت رو شروع کن

تریلر جدیدی از سریال The Witcher منتشر شد [تماشا کنید] - شرکت آچومنت
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 76 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 27 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.