اچیومنت زمان آغاز فیلمبرداری فیلم Thunderbolts مشخص شد - شرکت آچومنت

زمان آغاز فیلمبرداری فیلم Thunderbolts مشخص شد

مدتی است که همه چیز در دنیای سینمایی مارول در حال تغییر است و به نظر می‌‌رسد “Multiverse Saga آنطور که باید نتوانسته توجهات را به سوی خود جلب کند. با این حال، فیلم Thunderbolts «تاندربولتز» یکی از موردانتظارترین عناوین مارول است که قرار است چند سال آینده در سینماها اکران شود. از همین رو، وایت راسل، بازیگر این فیلم اخیرا از زمان شروع فیلمبرداری خبر داده است.

مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووینپیشنهاد شرکت آچومنت برای هالووین ۲۰۲۳
۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووین

وایت راسل که در پایان فیلم Falcon and the Winter Soldier از «جان واکر» به مامور آمریکا (U.S. Agent) تبدیل شد، در حال حاضر از موفقیت آخرین سریال خود Monarch: Legacy of Monsters بسیار خشنود است. او اخیرا در گفت و گو با هالیوود ریپورتر به شخصیت خود در مارول اشاره کرد و گفت:« کاراکتر جان جای کار زیاد دارد و می‌توان کارهای بسیار بیشتری با آن انجام داد.» راسل با تمجید از تیم بازیگران عالی Thunderbolts افزود:

خیلی خوش‌شانس هستم که با چنین بازیگران با استعدادی کار می‌کنم. فیلمبرداری در ماه مارس یا آپریل، یعنی بهار ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

فیلم Thunderbolts

راسل درباره فیلم Thunderbolts توضیح داد: «به نظر می‌رسد ما به دنبال داستانی هستیم که عمق بسیاری دارد و می‌توان با آن کارهای ابرقهرمانی بسیار هیجان‌انگیزی انجام داد. طرفداران می‌توانند انتظار یک تجربه سرگرم‌کننده را با Thunderbolts را داشته باشند زیرا غیرمحتمل‌ترین شخصیت‌های جهان گرد هم می‌آیند تا جهان را نجات دهند.»

همراه با راسل، سباستین استن در نقش باکی بازمی‌گردد، و با توجه به روابط آن‌ها در فیلم فالکون و سرباز زمستان، دیدن این دو بار دیگر در کنار هم جذاب خواهد بود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به هریسون فورد، سباستین استن، وایت راسل، فلورنس پیو، استیون ین، دیوید هاربر، اولگا کوریلنکو و هانا جان کامن اشاره کرد. هریسون فورد احتمالا قرار است جایگزین ویلیام هرت فقید در فیلم‌های Captain America 4 و Thunderbolts شود و نقش ژنرال تادئوس «تاندربولت راس» را برعهده بگیرد.

فیلمنامه‌ی این عنوان که پنجمین فیلم فاز ۵ دنیای سینمایی مارول (MCU) به شمار می‌رود توسط اریک پیرسون و کورت بوزیک به رشته‌ی تحریر در آمده و توسط جیک شرایر کارگردانی خواهد شد. البته هنوز طرح داستان این فیلم هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

فیلم سینمایی Thunderbolts قرار است در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمننگاهی به برترین آثار ایرلندی با چشم‌های دلربا
برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمن


فورتنایت داره چیکار میکنه؟!

شایعه: بازی Marvel’s Spider-Man 2 سه بسته الحاقی دریافت خواهد کرد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 30 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 20 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.