اچیومنت ریلیتی شو Squid Game توسط نتفلیکس معرفی شد [تماشا کنید] - شرکت آچومنت

ریلیتی شو Squid Game توسط نتفلیکس معرفی شد [تماشا کنید]

قبلا نتفلکیس اعلام کرده بود که قصد دارد جهان بازی مرکب را ایجاد کند و در همین راستا اخیرا از ریلیتی شو اسکویید گیم با عنوان Squid Game: The Challenge رونمایی کرده است. یک رقابت واقعی با حضور ۴۵۶ نفر و جایزه ۴.۵۶ میلیون دلاری که شامل هیچ‌گونه خون‌ریزی نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۲۵ حقیقت جذاب از سریال بریکینگ بد که نمی‌دانستیدفکت‌های عجیبی که تاکنون از آن‌ها بی‌خبر بودید
۲۵ حقیقت جذاب از سریال بریکینگ بد که نمی‌دانستید

بازیکنان در یک سری بازی با الهام از این سریال شرکت خواهند کرد و مانند مجموعه بازی مرکب، رقبا در هر دور حذف خواهند شد تا زمانی که یک نفر جایزه را به‌دست آورد. نتفلیکس گفت که نباید در این رویداد خونی ریخته شود، با این حال، به وضوح بیان کرد: «بدترین سرنوشت، دست خالی رفتن به خانه است.» در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی این ریلیتی شو را مشاهده کنید:

هرکسی می‌تواند برای حضور در این ریلیتی شو از طریق وبسایت Squid Game Casting website ثبت نام کند. این مجموعه شامل ۱۰ اپیزود خواهد بود که توسط استودیو لمبرت ساخته می‌شود، استودیویی که سریال محبوب نتفلیکسی The Circle را نیز تولید کرده است. سریال بازی مرکب در واقع به انتقاد از نظام سرمایه‌داری یا همان کپیتالیسم می‌پردازد، بنابراین اکنون که در حال تبدیل شدن به یک رویداد واقعی است، برای برخی افراد پیام خوشایندی ندارد.

اصلا تعجب‌آور نیست که نتفلیکس جهان بازی مرکب را به این شکل گسترش دهد، زیرا Squid Game محبوب‌ترین سریال نتفلیکس در تمام دوران است و توانست در ۲۸ روز اول ۱.۶۵ میلیارد ساعت تماشا داشته است.

در اخبار مرتبط خواندیم که ساخت فصل دوم Squid Game رسما توسط نتفلیکس تایید شد و خالق Squid Game درباره ساخت سریالش یک عنوان طنز می‌سازد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها


تماشا کنید: ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

تماشا در کانال یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 132 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 15 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.