اچیومنت ریدلی اسکات به فیلم Alien: Romulus  واکنش بسیار خوبی نشان داد - شرکت آچومنت

ریدلی اسکات به فیلم Alien: Romulus  واکنش بسیار خوبی نشان داد

فده آلوارز که کارگردانی و نویسندگی فیلم جدید «بیگانه» با عنوان Alien: Romulus را برعهده دارد، اخیرا در پنلی با حضور گیرمو دل تورو درباره واکنش ریدلی اسکات به فیلم جدید بیگانه توضیح داد. همانطور که می‌دانید ریدلی اسکات در واقع خالق فرانچایز ترسناک Alien است که طی سال‌ها عناوین مختلفی از آن را ساخته است.

مطلب پیشنهادی:بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینماگریم ابزاری برای دگرگونی
بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینما

آلوارز اطلاعاتی از فیلم Alien: Romulus در اختیار مخاطبان قرار داد و از واکنش اسکات به فیلم جدیدش گفت:

من دوست داشتم ریدلی اسکات پیش از همه فیلم را ببیند، زیرا از بقیه شنیده‌ام که او در کار نقد فیلم‌های خودش بسیار ماهر و سخت‌گیر است. برای مثال درباره فیلم Blade Runner 2049 به کارگردانی دنی ویلنوو بسیار سخت‌گیرانه نظر داد و گفت که ایراداتی به آن وارد است. بنابراین فکر می‌کردم هیچ شانسی برای فیلم جدید Alien در مقابل او نخواهم داشت. با این حال آماده بودم که با واکنش بد او روبرو شوم، ترجیح می‌دادم روبروی او بنشینم و به صحبت‌هایش گوش دهم. حتی اگر قرار بود بگوید تو میراث مرا نابود کردی. دوست داشتم این حرف‌ها را مستقیم از خود او بشنوم تا از طریق یک ایمیل.

فیلم Alien: Romulus

اما برخلاف این موضوع، آلوارز توانست با فیلم ترسناک Alien: Romulus حسابی ریدلی اسکات را شگفت‌زده کند و او را تحت تاثیر قرار دهد. آلوارز می‌گوید:« او وارد اتاق شد و گفت: این فیلم فوق‌العاده است. این یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام بود که استادی مانند او داشته باشم و این‌گونه از کار من تمجید کند. آن را تماشا کند و درباره‌اش با من صحبت کند. او همچنین گفت که دیالوگ‌ها بسیار عالی است، خودت نویسنده فیلم هستی؟ و من گفتم بله.»

فده آلوارز تجربه زیادی در ساخت فیلم‌های ترسناک دارد و در همین مورد فیلم Don’t Breathe را نیز ساخته که قسمت دوم آن سال ۲۰۲۱ اکران شد. فیلم جدید بیگانه درباره گروهی از افراد جوان در جهانی دور است که خود را درگیر وحشتناک‌ترین شکل زندگی در این جهان می‌بینند. بازیگران فیلم شامل کیلی اسپینی، دیوید یونسون، آرچی رینو، ایزابلا، اسپایک فرن و آیلین وو می‌شود.

فیلم سینمایی Alien: Romulus برای اکران در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۲۴ (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیماداستان هواپیما و وحشت؛ یک مسابقه طبیعی
۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 50 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 18 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.