اچیومنت ریبوت Sleepy Hollow برای سرویس پارامونت پلاس ساخته خواهد شد - شرکت آچومنت

ریبوت Sleepy Hollow برای سرویس پارامونت پلاس ساخته خواهد شد

لیندزی اندرسون بیر، کارگردان فیلم Pet Sematary: Bloodlines، به تازگی جزئیات جدیدی در مورد پروژه جدید خود، ریبوت Sleepy Hollow، فاش کرده است.

سال گذشته اعلام شد که ریبوت Sleepy Hollow برای سرویس استریم پارامونت پلاس در راه است و گزارش شد که لیندزی بیر به عنوان نویسنده و کارگردان در پروژه ایفای نقش خواهد کرد، اما از آن زمان به‌روزرسانی‌های زیادی در مورد فیلم فاش نشد.

او اخیرا با Dread Central درباره Pet Sematary: Bloodlines، گفتگو کرده و از پروژه بعدی خود نیز اطلاعاتی به اشتراک گذاشت. بیر ضمن اشاره به اینکه چقدر اقتباس تیم برتون با جانی دپ و کریستینا ریچی را دوست دارد، گفت که فیلمش بیشتر یادآور «داستان‌های اوریجینال» خواهد بود.

بیر توضیح داد:

من روی ریبوت Sleepy Hollow برای پارامونت کار می‌کنم و واقعا سرگرم‌کننده است. داستان کوتاه آن را در دوران دبستان خواندم و قطعا به فیلم تیم برتون نیز علاقه داشتم. این داستان خیلی بیشتر به داستان‌های اصلی، اسطوره‌شناسی و داستان‌های ارواح از Hudson Valley می‌پردازد.

مطلب پیشنهادی:معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی«در خانه‌اش در ارلیه، کثولهوی مُرده در خواب منتظر است»
معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی

داستان اصلی به نسخه ۱۸۲۰ افسانه اسلیپی هالو، نوشته واشنگتن ایروینگ برمی‌گردد. یکی از محبوب‌ترین اقتباس‌ها، همانطور که بیر پیشنهاد کرد، فیلمی به کارگردانی تیم برتون است.

در این فیلم که سال ۱۹۹۹ اکران شد، دپ در نقش ایکاباد کرین، پاسبانی از نیویورک بازی می‌کرد که در حال تحقیق درباره یک سری قتل‌های عجیب توسط Headless Horseman در دهکده کوچک اسلیپی هالو بود. این فیلم در گیشه موفق ظاهر شد و برنده اسکار بهترین کارگردانی هنری شد.

Sleepy Hollow

یکی دیگر از اقتباس‌های معروف، فیلم انیمیشنی است که توسط دیزنی ساخته و در سال ۱۹۴۹ منتشر شد. در سال ۲۰۱۳، فاکس همچنین اولین اقتباس سریال تلویزیونی موفقی را با نام Sleepy Hollow عرضه کرد.

این سریال در نهایت به مدت چهار فصل پخش شد تا اینکه در سال ۲۰۱۷ در شبکه به پایان رسید. تام میسون در این سریال نقش ایچاباد کرین را بازی کرد که با نقدهای مثبت اکثر منتقدین مواجه شدند. فصل دوم به طور خاص با امتیاز ۱۰۰ درصدی در Rotten Tomatoes بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

ریبوت Sleepy Hollow توسط لیندزی بیر در کنار تاد گارنر و اسپنسر واکن از Broken Road Productions تولید خواهد شد. در مورد نسخه جدید به جز کنایه‌های بیر به داستان‌های اصلی درباره «اسب‌سوار بی‌سر»، چیز بیشتری از جزییات داستان به اشتراک گذاشته نشده است.

مطلب پیشنهادی:۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشیجنون، وحشت، اکشن و سرگرمی
۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی


ویجی‌لاگ پلاسهک شدن اینسامنیاک و لو رفتن بازی ولورین

شایعه ویلن‌های جدید فیلم The Batman 2 توسط جیمز گان رد شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 27 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 28 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.