اچیومنت ریبوت Kick-Ass و فیلم Kingsman 3 ساخته خواهد شد - شرکت آچومنت

متیو وان درباره پروژه‌های آینده خود توضیح داد

ریبوت Kick-Ass و فیلم Kingsman 3 ساخته خواهد شد

متیو وان از آن دسته کارگردانان باتجربه‌ای است که تاکنون فیلم‌های شناخته‌شده‌ای مانند Kick-Ass و X-Men: First Class را ساخته است. این فیلمساز انگلیسی اخیرا در پنل کامیک کان نیویورک حضور پیدا کرده و درباره پروژه‌های جدید خود صحبت کرده است. در همین مورد، تایید شده که ریبوت فیلم Kick-Ass و فیلم Kingsman 3 ساخته خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبزن بزن تماشایی بروس‌لی و دوستان در مدیوم سینما
بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنید

اما به نظر می‌رسد با توجه به تداوم اعتصابات SAG، احتمال فیلمبرداری این پروژه‌ها در سال ۲۰۲۳ کم باشد و باید سال آینده منتظر ساخت آن باشیم. متیو وان در این باره توضیح داد:

ما قرار است ساخت ریبوت فیلم Kick-Ass را سال آینده شروع کنیم… و باید بگویم که مانند فیلم اول گسترده، اما کاملا متفاوت خواهد بود و بیشتر روی زمان‌های حاضر تمرکز خواهد شد. اکنون زمان مناسبی برای صنعت فیلمسازی نیست و ما هم قصد نداریم اکنون فیلمی بسازیم. اما شرایط سخت است و سال آینده باید روی ریبوت Kick-Ass و همچنین فیلم Kingsman 3 کار کنیم. به نظرم فیلم کیک اس به نوعی درک و آگاهی مخاطبان را از فیلم‌های ابرقهرمانی آن زمان تغییر داد. بنابراین قصد داریم یک بار دیگر این کار را انجام دهیم، پس شخصیت‌های فیلم ریبوت با آن فیلم قبلی بسیار متفاوت خواهد بود.

فیلم Kingsman 3

وقتی از متیو وان پرسیده شد که چرا بجای فیلم Kick-Ass 3، قصد ساخت ریبوت آن را دارد، پاسخ داد:« به نظرم جواب در همین تیتر است، کیک اس به یک ژانر جدید تبدیل شد. خیلی‌ها فکر می‌کردند که ما نمی‌توانیم یک فیلم ابرقهرمانی با درجه‌سنی بزرگسال یا همان R بسازیم. اما هنگامی که این اتفاق افتاد، بسیار هیجان‌انگیز بود و من عاشق همین فضای جنجالی آن هستم، که همه درباره آن صحبت می‌کنند، یا آن را دوست دارند یا از آن متنفر خواهند بود.»

مطلب پیشنهادی:برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمننگاهی به برترین آثار ایرلندی با چشم‌های دلربا
برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمن


داستان کامل اساسینز کرید میراژ

حضور یک شخصیت محبوب در بازی Final Fantasy 7 Rebirth تایید شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 42 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 15 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.