اچیومنت رگولاتور بریتانیا می‌گوید اتحادیه اروپا در تایید قرارداد اکتیویژن مایکروسافت اشتباه کرده - شرکت آچومنت

رگولاتور بریتانیا می‌گوید اتحادیه اروپا در تایید قرارداد اکتیویژن مایکروسافت اشتباه کرده

ناظر رقابت بریتانیا با خبر جدید مبنی بر اینکه کمیسیون اروپا خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را تایید کرده، به شدت مخالفت کرد.

روز دوشنبه، پس از موافقت مایکروسافت با تعدادی از تعهدات مربوط به بازار بازی‌های ابری، اتحادیه اروپا اعلام کرد که این معامله را تایید کرده است. این حکم اندکی پس از آن صادر شده که رگولاتور رقابت بریتانیا تصمیم گرفت از معامله ۶۹ میلیارد دلاری جلوگیری کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Warhammer 40K: Darktideاکشن چندنفره با چاشنی فانتزی فضایی!
بررسی بازی Warhammer 40K: Darktide

رگولاتور بریتانیا در کنار اتحادیه اروپا و ایالات متحده به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نهادها در تصمیم گیری درباره سرنوشت این معامله دیده می‌شود. سارا کاردل، مدیر عامل سازمان رقابت و بازار (CMA) در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا، اعلام کرد که کمیسیون اتحادیه اروپا در تایید این معامله اشتباه کرده است.

مقامات رقابت بریتانیا، ایالات متحده و اروپا متفق القول هستند که این ادغام به رقابت در بازی‌های ابری آسیب می‌رساند. CMA به این نتیجه رسید که بازی‌های ابری باید به عنوان یک بازار آزاد و رقابتی ادامه یابد تا نوآوری و انتخاب را در این بخش به سرعت در حال توسعه هدایت کند.

پیشنهادات مایکروسافت که امروز توسط کمیسیون اروپا پذیرفته شد، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا شرایط و ضوابط این بازار را برای ده سال آینده تعیین کنند. یک بازار آزاد، باز و رقابتی را با بازاری جایگزین می‌کنند که مشروط به مقررات مستمر بازی‌هایی که مایکروسافت می‌فروشد، پلتفرم‌هایی که به آن‌ها می‌فروشد و شرایط فروش آن‌ها باشد.

این یکی از دلایلی است که گروه CMA پیشنهادات مایکروسافت را رد کرد و از این معامله جلوگیری کرد. در حالی که احترام می‌گذاریم کمیسیون اروپا حق دارد دیدگاه متفاوتی داشته باشد، CMA بر تصمیم خود می‌ایستد.

اکتیویژن

در حالی که تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد این قرارداد موافقت کرد که می‌تواند به رقابت در توزیع بازی‌ها از طریق سرویس‌های استریم بازی‌های ابری آسیب برساند، اما گفت که با تعهدات مجوز جدید برای کاهش نگرانی‌ها با مدت ۱۰ سال موافقت کرده است.

این موضوع شامل یک مجوز رایگان برای مصرف‌کنندگان در منطقه اقتصادی اروپا می‌شود که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از طریق هر سرویس استریم بازی ابری که انتخاب کنند، تمام بازی‌های پی‌سی و کنسولی اکتیویژن بلیزارد در حال حاضر و آینده را که مجوز دارند، بازی کنند.

مایکروسافت همچنین مجوز رایگان مربوطه را به ارائه‌دهندگان خدمات استریم بازی‌های ابری ارائه می‌دهد تا به گیمرهای مستقر در منطقه اقتصادی اروپا اجازه دهد هر بازی پی‌سی و کنسولی Activision Blizzard را استریم کنند.

مطلب پیشنهادی:رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2یک مشکل قدیمی وارزون و کال آو دیوتی!
رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 16 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.