اچیومنت رایان گاسلینگ شایعه حضور در دنیای سینمایی مارول را رد کرد - شرکت آچومنت

رایان گاسلینگ شایعه حضور در دنیای سینمایی مارول را رد کرد

در میان لیست بلند بالای شخصیت‌های مارول که هنوز به MCU (دنیای سینمایی مارول) معرفی نشده‌اند، نام ریچارد رایدر یا همان نوا (Nova) نیز به چشم می‌خورد. خوشبختانه امسال مشخص شد که یک پروژه با محوریت این شخصیت در دست ساخت است اما هنوز مشخص نشده که چه کسی ایفای نقش او را برعهده خواهد داشت. اخبار پیشین نشان می‌داد که رایان گاسلینگ قرار است نقش این شخصیت را بازی کند، اما وی اخیرا به این شایعات پاسخ داده و آن را رد کرده است.

مطلب پیشنهادی:بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟شوالیه تاریکی در برابر انتقام جویان
بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟

شخصیت نوا دارای قدرت فوق‌العاده، سرعت و استقامت زیادی است که آن را از ارتباطش با Nova Force می‌گیرد. رایان گاسلینگ ضمن رد این شایعه اعلام کرده که علاقه دارد نقش شخصیت ابرقهرمان دیگری به نام Ghost Rider را بازی کند. با توجه به اینکه MCU در حال حاضر مجموعه‌ای از بازیگران با استعداد و بزرگ از جمله رابرت داونی جونیور، آنجلینا جولی، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون و پل راد را در آثار خود جای داده، جای تعجب نیست که گاسلینگ نفر بعدی این لیست باشد.

وی پس از آنکه بخاطر بازی در فیلم عاشقانه The Notebook به شهرت رسید، با حضور در فیلم‌های La La Land، Blade Runner 2049 و First Man به یکی از شناخته شده‌ترین بازیگران هالیوود تبدیل شده‌است. با توجه به اینکه فیلم پرهزینه The Gray Man (مرد خاکستری) قرار است گاسلینگ را به عنوان یک شخصیت اصلی اکشن معرفی کند، یک نقش ابرقهرمانی گام نسبتا منطقی برای این بازیگر خواهد بود.

اکنون مشخص نیست که دقیقا چه کسی برای بازی در نقش نوا انتخاب شده، اما در آینده قطعا اخبار دقیق‌تری از آن منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی


ویجی لاگ پلاس: کنسل شدن ریمستر رد دد و تحلیل تریلر گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 13 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.