اچیومنت راکستار به زودی یک بازی جدید معرفی می‌کند؟ - شرکت آچومنت

سیاه شدن صفحه اصلی سایت مرموز به‌نظر می‌رسد

راکستار به زودی یک بازی جدید معرفی می‌کند؟

ساعاتی پیش صفحه اصلی وب سایت رسمی استودیو راکستار (Rockstar) به شکلی مرموز سیاه شده و طرفداران گمان می‌کنند این اتفاق به معنی رونمایی از بازی جدیدی است.

احتمال دارد با یک مشکل فنی مواجه باشیم اما باتوجه به عدم نمایش هیچ‌گونه ارور و تنها سیاه بودن صفحه، خیلی‌ها اعتقاد دارند این اتفاق عامدانه از سوی راکستار انجام شده است.

با این وجود راکستار چه بازی‌هایی می‌تواند برای رونمایی داشته باشد؟ اول از همه باید به نسخه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی Red Dead Redemption 2 اشاره کنیم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Max Payneاز موش‌های مسلح تا پایان مخفی نسخه دوم
۱۰ حقیقت جالب از سری Max Payne

یک خبر خوشحال کننده دیگر نیز می‌تواند ریمستر نسخه اول Red Dead Redemption باشد. در گذشته شایعات زیادی درباره این دو پروژه منتشر شده و به همین خاطر نمی‌توان احتمال معرفی آن‌ها را کم دانست. گزینه دیگر – که کمی دور از دسترس به‌نظر می‌رسد – هم رونمایی از بازی Grand Theft Auto 6 است که سال پیش ساخت آن به صورت رسمی تایید شده بود.

راکستار گیمز سازنده جی تی ای

دنباله Bully را هم نباید فراموش کنیم که در سال‌ گذشته شایعات بسیاری از آن منتشر شده بود. البته راکستار معمولا برای رونمایی‌های بزرگ خود، از قبل طرفداران را هایپ می‌کند. باید به این اشاره کرد که دو هفته پیش اخباری از یک رونمایی بزرگ از سوی Rockstar منتشر شده بود.

کریس کلیپل از مجله راکستار (Rockstar Mag) اعلام کرده بود که استودیو خودش را برای یک رونمایی مهم در آینده نزدیک آماده می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد که یک بسته الحاقی با تمرکز روی شخصیت مایکل برای برای جی تی ای آنلاین (GTA Online) در دست ساخت قرار دارد و شاید استودیو آن را به طرفداران معرفی کند.

مطلب پیشنهادی:فیلم GTA V با حضور کدام بازیگران ساخته می‌شود؟بررسی همه گزینه‌های احتمالی
فیلم GTA V با حضور کدام بازیگران ساخته می‌شود؟


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی ریمیک لست آو آس و گیم پلی کال آو دیوتی جدید

تماشا در کانال یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 15 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.